* martini zadaje cios krytyczny z broni Dobry Lekki Łom, klubowe6 zostaje zraniony za 251 PKT ŻYCIA. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini unika ciosu. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini unika ciosu. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini unika ciosu. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 31 PKT ŻYCIA. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini unika ciosu. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini unika ciosu. * - PODSUMOWANIE - * klubowe6 martini 313 / 564 325 / 356 *
=== RUNDA 2 ===
* martini atakuje bronią Dobry Lekki Łom, klubowe6 zostaje zraniony za 59 PKT ŻYCIA. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 28 PKT ŻYCIA. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini unika ciosu. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini unika ciosu. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 31 PKT ŻYCIA. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 30 PKT ŻYCIA. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 32 PKT ŻYCIA. * - PODSUMOWANIE - * klubowe6 martini 254 / 564 204 / 356 *
=== RUNDA 3 ===
* martini zadaje cios krytyczny z broni Dobry Lekki Łom, klubowe6 zostaje zraniony za 225 PKT ŻYCIA. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 27 PKT ŻYCIA. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 32 PKT ŻYCIA. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 33 PKT ŻYCIA. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini unika ciosu. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 30 PKT ŻYCIA. * klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 35 PKT ŻYCIA. * - PODSUMOWANIE - * klubowe6 martini 29 / 564 47 / 356 *
=== RUNDA 4 ===
* martini zadaje cios krytyczny z broni Dobry Lekki Łom, klubowe6 zostaje zraniony za 221 PKT ŻYCIA. * - PODSUMOWANIE - * klubowe6 martini 0 / 564 47 / 356 *
WYNIK STARCIA Atak na martini nie był najlepszym pomysłem. Pierwsza salwa snajperów zabiła większość agentów towarzyszących wampirowi klubowe6. Pozbawiony wsparcia wampir klubowe6 stał się z łowcy, ofiarą. martini wgryza się w szyję pokonanego wroga i wysysa 8 pkt doświadczenia. klubowe6 płaci okup w wysokości 1274 PLN, 37 litrów krwi oraz oddaje 394 ludzi w niewolę.
|