eljah - 2008-12-25 19:43:32 |
zaczynamy zbierac sety, w klanie podstawowym juz sa ponoc 2, a i generalnie przyda nam sie dokladny wykaz naszego stanu posiadania, mimo tego ze w akademii bedzie trudniej sie wymieniac niz w klanie glownym. tak wiec zaczynam swoj ekwipunek, gdyby ktos czegos potrzebowal prosze sie zglosic: (stan posiadania bedzie aktualizowany wraz ze zdobywaniem nowych przedmiotow)
na sobie: maska zmysłow Hełm Obrona: 3 Cechy: PKT KRWI +10 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4 Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 2
koszulka gwardzisty Zbroja Obrona: 7 Cechy: obrażenia wszystkich broni +5, obrona +5 Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 7
amulet pierscien pierscien spodnie
antyczna pałka Broń biała jednoręczna Obrażenia: 8 - 11 Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10
dobry nóż trafienia Broń biała jednoręczna Obrażenia: 8 - 9 Cechy: trafienie +8, ZWINNOŚĆ +8 Wymagania: POZIOM: 6, ZWINNOŚĆ: 12
w zbrojowni:
ozdobny kask Hełm Obrona: 1 Cechy: WYGLĄD +3, obrona -2 Wymagania: SIŁA: 5, POZIOM: 5, WYGLĄD: 10
przyjacielska pałka Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 % Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 8
rogi renifera Hełm Obrona: 1 Cechy: CHARYZMA +5 Wymagania: POZIOM: 5
pałka zwinności Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +3 Wymagania: POZIOM: 2, ZWINNOŚĆ: 5
przyjacielski rapier Broń biała jednoręczna Obrażenia: 7 - 10 Cechy: trafienie +10, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 % Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 18, SIŁA: 4
miecz zdobywcy Broń biała jednoręczna Obrażenia: 9 - 12 Cechy: trafienie +6, WPŁYWY +3, WIEDZA +2 Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 9
dobra lekka pałka Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 9 Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +8 Wymagania: POZIOM: 6
pałka zdobywcy Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: trafienie +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2 Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
kryształowy sztylet Broń biała jednoręczna Obrażenia: 7 - 8 Cechy: trafienie +8, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6 Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
jadowita pałka Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: trafienie +4, szansa trafienia krytycznego bronią +3 % Wymagania: POZIOM: 9, ZWINNOŚĆ: 13
wzmacniajaca pałka Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: trafienie +4, PKT ŻYCIA +10 %, -100 litrów krwi / h Wymagania: POZIOM: 8
pałka mocy Broń biała jednoręczna Obrażenia: 8 - 11 Cechy: trafienie +4, obrażenia broni +5 Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 10
dobry glock Broń palna jednoręczna Obrażenia: 9 - 18 Cechy: ilość ataków na rundę: 3 Wymagania: POZIOM: 6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 12
|
Bozo62 - 2008-12-30 10:03:39 |
Czapka Pasterza Obrona: -3 Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4
Koszulka Zabójcy Obrona: 7 Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrona +5
Amulet Siły Cechy: WYGLĄD +4, SIŁA +3 Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3
Szmaragdowy Pierścień Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +1 Wymagania: POZIOM: 9, WYGLĄD: 2 Pierścień Twardej Skóry
Tygrysie Spodnie Obrona: 2 Cechy: ZWINNOŚĆ +4, ODPORNOŚĆ +2, obrona -3
Dobry Krótki łuk Obrażenia: 27 - 33 Cechy: trafienie +5, ilość ataków na rundę: 3
Giętka Koszulka Obrona: 0 Cechy: ZWINNOŚĆ +6, obrona -2
Lekka Koszulka Obrona: 1 Cechy: ZWINNOŚĆ +3, obrona -1 Kominiarka Zmysłów Obrona: 1 Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4
Krawat Geniuszu Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +2, INTELIGENCJA +3
Fn-Fal Obrażenia: 30 - 45 Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Kościany Nóż Obrażenia: 5 - 6 Cechy: trafienie +5, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4
Miedziany Łańcuch Urody Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY +3, WYGLĄD +5
Mistyczna Pałka Obrażenia: 3 - 6 Cechy: trafienie +4, INTELIGENCJA +2, obrażenia wszystkich broni +5
Miedziany Pierścień Cechy: WYGLĄD +3
Miedziana Bransoleta Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY -2, WYGLĄD +1 Wzmocniona Zbroja warstwowa Obrona: 23 Cechy: obrona +3
Srebrny Krawat Amulet (Tylko dla mężczyzn) Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +5
|
niszczycielka - 2009-01-02 15:08:09 |
Plastikowy Pierścień Mądrości
|
Xytanox - 2009-01-05 20:18:39 |
NA SOBIE:
- Dobry Rogaty Kask (DEF: 5, DMG+8) - Dobra Koszulka Kobry (DEF: 6, ZWINNOŚĆ+8, DMG+8) - Spaczony Set: ( Spaczony Amulet: WYGLĄD+4, CHARYZMA+4, WPŁYWY +3 ) ( 2 Spaczone Pierścienie: '[2x WYGLĄD+2], [2x CHARYZMA+3], [2x WPŁYWY+3]' ) Bonus Setowy: CHARYZMA +10, WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +10, szansa trafienia bronią białą -30 - Dobre Spodnie Skrytości (DEF: 8, WPŁYWY+5, ZWINNOŚĆ+6) - Dobry Oszczep: [ Obrażenia: 45 - 75 ] [ Cechy: ilość ataków na rundę: 3 ] [ Wymagania: POZIOM: 26 (27), WIEDZA: 23 (24) ]
============================================
W ZBROJOWNI:
- Złośliwy Kask: [ Obrona: 3 ] [ Cechy: PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +5 ] [ Wymagania: SIŁA: 5, POZIOM: 5, ODPORNOŚĆ: 5 ]
- Magnetyczny Kapelusz: [ Obrona: 2 ] [ Cechy: WYGLĄD +3, INTELIGENCJA +2, WIEDZA -4 ] [ Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 14 ]
- Pałka Męstwa: [ Obrażenia: 3 - 6 ] [ Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +6, ZWINNOŚĆ +7 ] [ Wymagania: POZIOM: 10, ZWINNOŚĆ: 15, CHARYZMA: 15 ]
- Dobry Kuloodporny Kapelusz: [ Obrona: 12 ] [ Cechy: WYGLĄD +5, ODPORNOŚĆ +5, obrona +9 ] [ Wymagania: POZIOM: 23 (24), SIŁA: 19 (20) ]
- Antyczny Miecz: [ Obrażenia: 14 - 17 ] [ Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5 ] [ Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 18 ]
==========================================
Póki co to tyle. Jak coś będzie nowego to najwyżej dopisze :)
|
Baby - 2009-01-08 16:07:50 |
na sobie:
Kask Wieszcza Hełm Obrona: 3 Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6 Wymagania: SIŁA: 8, POZIOM: 4 Dobra Kurtka Gwardzisty Zbroja Obrona: 16 Cechy: obrażenia wszystkich broni +8, obrona +8 Wymagania: SIŁA: 17, POZIOM: 12
Amulet Szaleńca Amulet Cechy: WYGLĄD +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2 Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 10
Pierścień Nietoperza Pierścień Cechy: WYGLĄD -6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3, ZWINNOŚĆ +3 Wymagania: POZIOM: 17, WYGLĄD: 12
Plastikowy Pierścień Lisa Pierścień Cechy: WYGLĄD +4, CHARYZMA +2, WIEDZA +2 Wymagania: POZIOM: 25 (26), WYGLĄD: 28 (29)
Spodnie Cichych Ruchów Spodnie Obrona: 5 Cechy: WPŁYWY +2, ZWINNOŚĆ +2 Wymagania: POZIOM: 10, WPŁYWY: 10
Dobre Desert Eagle Dobry Desert Eagle
w zbrojowni:
Diamentowy Amulet Amulet Cechy: WYGLĄD +9, CHARYZMA +6 Wymagania: POZIOM: 21 (22), WYGLĄD: 10
Amulet Twardej Skóry Amulet Cechy: WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +5 Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 5
Amulet Mądrości Amulet Cechy: WYGLĄD +4, WIEDZA +3 Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3
Kościany Miecz Zdobywcy Broń biała jednoręczna Obrażenia: 9 - 12 Cechy: trafienie +6, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2 Wymagania: POZIOM: 19 (20), SIŁA: 16, ZWINNOŚĆ: 13, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5
Kościany Nóż Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 6 Cechy: trafienie +5, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4 Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 4, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5
Kościany Kastet Broń biała jednoręczna Obrażenia: 2 - 3 Cechy: trafienie -4, ilość ataków na rundę: 2, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4 Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 4, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5
Szamańska Koszulka Zbroja Obrona: 2 Cechy: PKT KRWI +5 % Wymagania: POZIOM: 17, CHARYZMA: 10
Szamański Kask Hełm Obrona: 3 Cechy: PKT KRWI +10 % Wymagania: SIŁA: 5, POZIOM: 15, CHARYZMA: 10
Dobry Nóż Władzy Broń biała jednoręczna Obrażenia: 8 - 9 Cechy: trafienie +8, CHARYZMA +8 Wymagania: POZIOM: 12
Przyjacielski Sztylet Męstwa Broń biała jednoręczna Obrażenia: 7 - 8 Cechy: trafienie +8, CHARYZMA +9, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %, ZWINNOŚĆ +7 Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 22 (23), CHARYZMA: 15
Kryształowa Pałka Biegłości Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: trafienie +4, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6, ZWINNOŚĆ +12 Wymagania: POZIOM: 19 (20), SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 20 (21), INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Koszulka Siłacza Zbroja Obrona: 2 Cechy: SIŁA +8, ZWINNOŚĆ -6 Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 6
itp nie chce mi sie wszystkiego wypisywac. Sporo itemkow z charyzmą wiec można szaleć z policją :)
|
ismailita - 2009-01-09 18:14:07 |
Na sobie posiadam
Czapka Adrenaliny Kurtka Zabójcy Amulet Urody Pierścień Dobry Pierścień Spodnie Dobry Toporek do rzucania
Zbrojownia
Giętka Koszulka Dobre Szorty Koszulka Złodzieja Rogi renifera Pałka Zwinności Elfi Smoking Kask Wytrzymałości Tygrysia Kolczuga Dobra Kominiarka Kunsztowna Kominiarka Dobra Utwardzana Czapka Czapka Wytrzymałości Kominiarka Podróżnika Rogi renifera Złośliwa Czapka Antyczna Pika Kusza Łom Podstępu Pajęczy Krawat Pierścień Tytanowy Amulet Dobry Antyczny Nóż
Kąsający Rapier Biegłości Pałka Trafienia Kryształowa Pałka Jadowity Nóż Pałka Zdobywcy Dobry Miecz Ostra Pałka Sztylet Sekty Jadowity Nóż Dobra Zębata Pałka Pałka Drakuli Sztylet Dowódcy Zwinna Pałka Kąsający Nóż Wzmacniająca Pałka Nóż Zdobywcy Ostra Pałka Przyjacielski Miecz Ostry Nóż Kryształowy Nóż Kryształowy Nóż Ostry Rapier
|
rudi - 2009-01-18 11:44:59 |
na sobie:
Dobra Bandana Zmysłów ZAMKNIJ Hełm (Tylko dla mężczyzn) Obrona: 6 Cechy: obrażenia wszystkich broni +2, WYGLĄD +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8
Kurtka Kobry ZAMKNIJ Zbroja Obrona: 7 Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrażenia wszystkich broni +5, obrona +2
Szorty Tropiciela ZAMKNIJ Spodnie Obrona: 7 Cechy: ZWINNOŚĆ +7, obrona +5
Dobry Krótki łuk Reakcji ZAMKNIJ Broń dystansowa dwuręczna Obrażenia: 39 - 45 Cechy: trafienie +14, ilość ataków na rundę: 3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, ZWINNOŚĆ +8, szansa trafienia krytycznego +12 %, obrażenia broni +12
+ szmaragdowy set.. ;/
w zbrojowni:
Dobry Lekki Miecz dwuręczny ZAMKNIJ Broń biała dwuręczna Obrażenia: 45 - 60 Cechy: trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +20 %, ZWINNOŚĆ +11
Dobra Pałka Kontuzji ZAMKNIJ Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 9 Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +5 < wiedza +5 na lape przyda sie na pielge :)
Mściwy Amulet ZAMKNIJ Amulet Cechy: WYGLĄD +1, WPŁYWY +6
smieci z wypraw sprzedaje bo po co zasmiecac sobie zbrojwnie?
|
Spartanin - 2009-01-18 14:44:43 |
Ostra Pałka Władzy ZAMKNIJ Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 8 Cechy: trafienie +4, obrażenia broni +2, CHARYZMA +5 Wymagania: POZIOM: 12 Cena sprzedaży: 2 850 PLN
Dobry Desert Eagle ZAMKNIJ Broń palna jednoręczna Obrażenia: 18 - 27 Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +2 % Wymagania: POZIOM: 19 (20), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 26 (27) Cena sprzedaży: 13 500 PLN
Dobry Desert Eagle ZAMKNIJ Broń palna jednoręczna Obrażenia: 18 - 27 Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +2 % Wymagania: POZIOM: 19 (20), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 26 (27) Cena sprzedaży: 13 500 PLN
Rogaty Kapelusz ZAMKNIJ Hełm (Tylko dla mężczyzn) Obrona: 2 Cechy: WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +5 Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 5 Cena sprzedaży: 3 100 PLN
Rogaty Kapelusz ZAMKNIJ Hełm (Tylko dla mężczyzn) Obrona: 2 Cechy: WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +5 Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 5 Cena sprzedaży: 3 100 PLN
Kask Pasterza ZAMKNIJ Hełm Obrona: -1 Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4 Wymagania: SIŁA: 7, POZIOM: 3 Cena sprzedaży: 9 750 PLN
Pałka Zdobywcy ZAMKNIJ Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: trafienie +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2 Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9 Cena sprzedaży: 800 PLN
Pałka Trafienia ZAMKNIJ Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5 Wymagania: POZIOM: 5, ZWINNOŚĆ: 10 Cena sprzedaży: 1 600 PLN
a w tym chodze:
Dobry Rogaty Kapelusz ZAMKNIJ Hełm (Tylko dla mężczyzn) Obrona: 3 Cechy: WYGLĄD +5, obrażenia wszystkich broni +8 Wymagania: POZIOM: 20 (21), SIŁA: 6 Cena sprzedaży: 4 650 PLN
Kolczuga ZAMKNIJ Zbroja Obrona: 15 Cechy: - Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 18 Cena sprzedaży: 5 500 PLN
Amulet
Szmaragdowy Pierścień ZAMKNIJ Pierścień Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +1 Wymagania: POZIOM: 9, WYGLĄD: 2 Cena sprzedaży: 2 000 PLN
Szmaragdowy Pierścień ZAMKNIJ Pierścień Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +1 Wymagania: POZIOM: 9, WYGLĄD: 2 Cena sprzedaży: 2 000 PLN
Dobry Toporek do rzucania ZAMKNIJ Broń dystansowa dwuręczna Obrażenia: 27 - 36 Cechy: ilość ataków na rundę: 6 Wymagania: POZIOM: 20 (21), WIEDZA: 19 (20) Cena sprzedaży: 18 750 PLN
|
Buffy - 2009-01-18 18:00:52 |
na sobie: Kask Wytrzymałości ZAMKNIJ Hełm Obrona: 7 Cechy: obrona +4 Wymagania: SIŁA: 9, POZIOM: 2 Cena sprzedaży: 3 250 PLN
Kamizelka ZAMKNIJ Zbroja Obrona: 10 Cechy: - Wymagania: SIŁA: 12 Cena sprzedaży: 2 250 PLN
Amulet ZAMKNIJ Amulet Cechy: WYGLĄD +4 Wymagania: POZIOM: 8 Cena sprzedaży: 1 500 PLN
2x Pierścień ZAMKNIJ Pierścień Cechy: WYGLĄD +2 Wymagania: POZIOM: 4 Cena sprzedaży: 1 500 PLN
Spodnie ZAMKNIJ Spodnie Obrona: 5 Cechy: - Wymagania: POZIOM: 6 Cena sprzedaży: 2 500 PLN
Antyczny Miecz Broń biała jednoręczna Obrażenia: 14 - 17 Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5 Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 18 Cena sprzedaży: 6 250 PLN
Zębaty Rapier ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna Obrażenia: 15 - 18 Cechy: trafienie +10, obrażenia broni +8 Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 10, SIŁA: 4 Cena sprzedaży: 1 650 PLN
w zbrojowni: Pałka Trafienia ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5 Wymagania: POZIOM: 5, ZWINNOŚĆ: 10 Cena sprzedaży: 1 600 PLN
Miecz dwuręczny Broń biała dwuręczna Obrażenia: 30 - 40 Cechy: trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +13 % Wymagania: POZIOM: 29 (30), SIŁA: 24 (25), ZWINNOŚĆ: 15 Cena sprzedaży: 7 500 PLN
Pałka Zdobywcy ZAMKNIJ Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: trafienie +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2 Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9 Cena sprzedaży: 800 PLN
Amulet Młodości ZAMKNIJ Amulet Cechy: WYGLĄD +6, WPŁYWY +2 Wymagania: POZIOM: 19, WYGLĄD: 12 Cena sprzedaży: 2 750 PLN
Kościana Pałka Trafienia ZAMKNIJ Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: trafienie +4, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4, ZWINNOŚĆ +5 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 14, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5 Cena sprzedaży: 5 600 PLN
Kryształowy Kastet ZAMKNIJ Broń biała jednoręczna Obrażenia: 2 - 3 Cechy: trafienie -4, ilość ataków na rundę: 2, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6 Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2 Cena sprzedaży: 5 000 PLN
Kunsztowna Czapka ZAMKNIJ Hełm Obrona: -1 Cechy: WYGLĄD +8, obrona -2 Wymagania: POZIOM: 10, WYGLĄD: 19 (20) Cena sprzedaży: 4 200 PLN
|
ismailita - 2009-01-22 13:54:10 |
Za symboliczne 100 pr do sprzedania :
Koszulka Złodzieja ZAMKNIJ Zbroja Obrona: 4 Cechy: ZWINNOŚĆ +3, obrona +2 Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 3 Cena sprzedaży: 3 650 PLN
Kryształowy Nóż ZAMKNIJ Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 6 Cechy: trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6 Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2 Cena sprzedaży: 1 400 PL
Kolcze Spodnie ZAMKNIJ Spodnie Obrona: 15 Cechy: ZWINNOŚĆ -3, obrona +10 Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 15 Cena sprzedaży: 12 000 PLN
Dobry Kapelusz ZAMKNIJ Hełm (Tylko dla mężczyzn) Obrona: 3 Cechy: WYGLĄD +5 Wymagania: POZIOM: 9 Cena sprzedaży: 900 PL
Pałka Zwinności ZAMKNIJ Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +3 Wymagania: POZIOM: 2, ZWINNOŚĆ: 5 Cena sprzedaży: 850 PLN
Zapraszam.
|