Asamites Clan

۞ ﺮﺦﺏﻑﻛﻚﯾ ﺮﺦﺏﻑﻛﻚﯾ ۞

Ogłoszenie

WITAJ NA FORUM ASSAMITES CLAN UMIESC SWOJE ZLECENIE W DZIALE AHAL

#1 2008-05-21 23:39:47

Sepiorth

Starszyzna Maresal

Skąd: Wa-wa
Zarejestrowany: 2008-03-31
Posty: 719
Punktów :   
Imię w klanie: Tępiciel Nicktuku

Zbrojownia Klanowa

Salm bracia!
Jako, że w zbrojowni klanowej nie zmieści się więcej niż 20 przedmiotów, dlatego tez proponuję, aby każdy Assamita napisał post, w który wymieni krótko, co posiada w swojej zbrojowni. Być może niektóre przedmioty, choć z pozoru wydają się mało użyeczne, trafią w zapotrzebowanie Brata z Klanu. Aby oszczędzić miejsce, edytujcie tylko swój post, a nie tworzyć nowy. Przyda nam się to kiedy ruszy zbrojownia, ale i tak już w tej chwili możemy pożyczać sobie sprzet przez rynek.

PS Podawajcie parametry posiadanych itemów.

Zaznaczajcie przedmioty, kolorujac je jeśli mają dużą premie do danego współcznynnika. (od 5 pkt)
1. Charyzma niebieski

2. Wpływy żółty

3. Wygląd różowy {tylko znaczący + do wyglądu).

4. Spostrzegawczość zielony

5. Zwinność zwinność

6. Wiedza wiedza

7. Odporność pomarańczowy

8. Inteligencja fiolet

9. Siła brązowy


Kain melecha bi rut. Gevacha ken mi schmal.

Offline

 

#2 2008-05-22 08:30:29

Endrjiu

Gadatliwy Assamita

Zarejestrowany: 2008-04-10
Posty: 34
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa


Macie tu przykładowy sposób pokazania swojego EQ



1.Rogata Czapka-hełm
Obrona: 1
Cechy: obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: Poziom:10, Siła:5


Cena Sprzedaży: 2 700PLN

2x  2.Dobry Glock-broń palna jednoręczna
Obrażenia: 9-18
Cechy: ilość ataków na rundę:3
Wymagania: Poziom:6, Spostrzegawczość:12
Cena Sprzedaży: 1 125 PLN

3.Kamizelka Strażnika-zbroja
Obrona: 13
Cechy: obrażenia wszystkich broni +2, obrona +3
Wymagania: Siła:15, Poziom:5
Cena Sprzedaży :5 500 PLN

4.Kask Zmysłów-hełm
Obrona: 3
Cechy: Spostrzegawczość +4
Wymagania: Siła:7, Poziom:2
Cena Sprzedaży: 3 750 PLN

5.Dobry Amulet Urody-amulet
Cechy: wygląd +11
Wymagania: Poziom:18, Wygląd:4
Cena Sprzedaży: 4 500 PLN

6.Dobry Miecz Mocy-broń biała jednoręczna
Obrażenia: 22-26
Cechy: Trafienie +9, obrażenia +8
Wymagania: Poziom:18, Siła:22
Cena Sprzedaży: 3 750 PLN

7.Maczuga Władzy-broń biała dwuręczna
Obrażenia: 15-30
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7%,
Charyzma +9
Wymagania: Siła:12, Poziom:10
Cena Sprzedaży: 3 500 PLN

3x 8.Nóż Zdobywcy-broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5-6
Cechy: Trafienie +5,Wpływy +3, Wiedza +2
Wymagania: Poziom:7, Siła:6, Zwinność:9
Cena Sprzedaży: 850 PLN

9.Nóż Trafienia-broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5-6
Cechy: Trafienie +5, Zwinność +5
Wymagania: Poziom:5, Zwinność:10
Cena Sprzedaży: 1 650 PLN

10.Kryształowy Nóż-broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5-6
Cechy: Trafienie +5, Wygląd +3, obrażenia wszystkich
broni +6
Wymagania: Poziom:7, Siła:5, Zwinność:6, Inteligencja:1,
Wiedza:2
Cena Sprzedaży: 1 400 PLN

11.Koszulka Narkomana-zbroja
Obrona: 2
Cechy: Siła -1, Wygląd -2, Zwinność -1, Odporność +3,
Inteligencja -3
Wymagania: Poziom:7, Siła:9
Cena Sprzedaży: 3 400 PLN

12.Okrutny Sztylet Kontuzji-broń biała jednoręczna
Obrażenia: 12-13
Cechy: Trafienie +8, obrażenia broni +5, Zwinność -5, Wiedza +3
Wymagania: Poziom:16, Siła:12, Zwinność:6
Cena Sprzedaży: 3 350 PLN

13.Opiekuńcza Pałka Zwinności-broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3-6
Cechy: Trafienie +4, pkt.życia +15%, -200 litrów krwi/h,
Zwinność +3
Wymagania: Poziom: 16, Zwinność: 5
Cena Sprzedaży: 3 850 PLN

14.Ostry Kastet Zwinności-broń biała jednoręczna
Obrażenia: 4-5
Cechy: Trafienie -4, ilość ataków na rundę: 2, obrażenia broni +2,
Zwinność +3
Wymagania: Poziom:10, Zwinność: 5
Cena Sprzedaży: 4 750 PLN

15.Sztylet Odwagi-broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7-8
Cechy: Trafienie +8, Charyzma +3, Zwinność +4
Wymagania: Poziom:10
Cena Sprzedaży: 3 600 PLN

16.Dobra Kosztowna Maczuga-broń biała dwuręczna
Obrażenia: 23-45
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +11%,
Wpływy +6
Wymagania: Siła:16, Poziom:3, Zwinność:2
Cena Sprzedaży: 2 925 PLN

17.Maska Gladiatora-hełm
Obrona: 10
Cechy: Pkt.krwi +10%, Obrona +7
Wymagania: Poziom:15, Siła:12
Cena Sprzedaży: 10 500 PLN

18.Koszulka Siłacza-zbroja
Obrona: 2
Cechy: Siła +8, Zwinność -6
Wymagania: Poziom:7, Siła: 12, Zwinność:6
Cena Sprzedaży: 4 400 PLN

19.Dobry Długi Łuk-broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 41-63
Cechy: ilość ataków na rundę:3
Wymagania: Poziom:24, Wiedza: 22
Cena Sprzedaży: 7 500 PLN

C.D.N 

Ostatnio edytowany przez Endrjiu (2008-05-26 20:49:50)

Offline

 

#3 2008-12-14 14:13:10

Alfons_Roman

Polityk Assamita

Zarejestrowany: 2008-05-31
Posty: 242

Re: Zbrojownia Klanowa

Wzmocniona kurtka
Zbroja
Obrona: 8
Cechy: obrona +3
Wymagania: SIŁA: 9, POZIOM: 3
Cena sprzedaży: 1 500 PLN


Kurtka Adepta
Zbroja
Obrona: 7
Cechy: obrona +25 %
Wymagania: SIŁA: 11, POZIOM: 2
Cena sprzedaży: 13 000 PLN

Przyjacielski Nóż Zdobywcy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, CHARYZMA +3, WPŁYWY +5, PKT ŻYCIA +7 %, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 10, ZWINNOŚĆ: 17
Cena sprzedaży: 1 400 PLN

Dobry Ozdobny Hełm
Hełm
Obrona: 9
Cechy: WYGLĄD +5, obrona -2
Wymagania: SIŁA: 10, POZIOM: 6, WYGLĄD: 12
Cena sprzedaży: 3 750 PLN

Toporek do rzucania   
   
   
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 18 - 24
Cechy: ilość ataków na rundę: 4
Wymagania: POZIOM: 17, WIEDZA: 16
Cena sprzedaży: 12 500 PLN

Dobry Kastet   
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 5
Cechy: trafienie -4, ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 8
Cena sprzedaży: 5 625 PLN

Dobry Hełm   
   
   
Hełm
Obrona: 11
Cechy: -
Wymagania: SIŁA: 10
Cena sprzedaży: 2 250 PLN



Oraz to co mam na sobie:
Dobra Rogata Kominiarka
Kolczuga
Amulet Siły
Dobry Pierścień
Dobry Szmaragdowy Pierścień
Szorty
Dobre Uzi
Dobre Magnum

Ostatnio edytowany przez Alfons_Roman (2008-12-25 20:50:30)


Kręcą wąsa evrybady, kręci wąsa i mój stary, ja mam wąsy, ty masz wąsy, każdy z wąsem jest alfonsem!
Kręci wąsa pan sarmata, kręci wąsa i mój tata...

Offline

 

#4 2008-12-16 22:12:18

martini

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-12-13
Posty: 5
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa

Nóż Zdobywcy ZAMKNIJ
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
Cena sprzedaży: 850 PLN

Pałka Zdobywcy ZAMKNIJ
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
Cena sprzedaży: 800 PLN

Okrutna Pałka Zdobywcy ZAMKNIJ
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: trafienie +4, obrażenia broni +5, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 9
Cena sprzedaży: 2 050 PLN

Rapier Kontuzji ZAMKNIJ
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: trafienie +10, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 20, ZWINNOŚĆ: 16, SIŁA: 7
Cena sprzedaży: 2 400 PLN

Miecz Zwinności ZAMKNIJ
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 12
Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 5
Cena sprzedaży: 2 000 PLN

Dobry Lekki Łom ZAMKNIJ
 

Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 30 - 53
Cechy: trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +14 %, ZWINNOŚĆ +11
Wymagania: POZIOM: 22
Cena sprzedaży: 4 500 P

Dobry Krótki łuk ZAMKNIJ
 

Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 27 - 33
Cechy: trafienie +5, ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 4, WIEDZA: 12
Cena sprzedaży: 900 PLN

Dobry Nóż do rzucania ZAMKNIJ
 

Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 21 - 27
Cechy: trafienie +8, ilość ataków na rundę: 5
Wymagania: POZIOM: 15, WIEDZA: 16
Cena sprzedaży: 13 500 PLN

Opiekuńcza Pałka Władzy ZAMKNIJ
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, PKT ŻYCIA +15 %, -200 litrów krwi / h, CHARYZMA +5
Wymagania: POZIOM: 24
Cena sprzedaży: 5 600 PLN

Spodnie Przemytnika ZAMKNIJ
 

Spodnie
Obrona: 9
Cechy: WPŁYWY +5, obrona +4
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 3, WPŁYWY: 13
Cena sprzedaży: 5 500 PLN

Giętka Kolczuga ZAMKNIJ
 

Zbroja
Obrona: 13
Cechy: ZWINNOŚĆ +6, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 16
Cena sprzedaży: 9 500 PLN

Dobry Hełm Przezorności ZAMKNIJ
 

Hełm
Obrona: 11
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3
Wymagania: SIŁA: 11, POZIOM: 2
Cena sprzedaży: 4 500 PLN

Offline

 

#5 2008-12-17 11:09:25

hujor12

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-12-04
Posty: 2
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa

Nocturne


2xKryształowy Nóż

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2

Pałka Sekty
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +9, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 3, ZWINNOŚĆ: 5


Ostra Pałka Zdobywcy
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 8
Cechy: trafienie +4, obrażenia broni +2, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9


Lekka Pałka 
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 5


Nóż Sekty
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +10, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 3, ZWINNOŚĆ: 5


Kąsająca Pałka Zwinności 
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, szansa trafienia krytycznego bronią +1 %, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 8, ZWINNOŚĆ: 15



Kastet Zwinności
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 2 - 3
Cechy: trafienie -4, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 8, ZWINNOŚĆ: 5



Nóż Kontuzji
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 7, ZWINNOŚĆ: 6



Pałka Przodków 
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 15



Okrutny Nóż Sekty
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 10 - 11
Cechy: trafienie +10, obrażenia broni +5, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 5



Okrutna Pałka Odwagi 
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: trafienie +4, obrażenia broni +5, CHARYZMA +3, ZWINNOŚĆ +4
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 5



Ostry Sztylet Trafienia 
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 10
Cechy: trafienie +8, obrażenia broni +2, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 10, ZWINNOŚĆ: 10



Antyczna Pałka Przodków 
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5, CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 23, SIŁA: 10


Elegancki Kask 
 

Hełm
Obrona: 1
Cechy: WYGLĄD +5, obrona -2
Wymagania: SIŁA: 5, POZIOM: 5, WYGLĄD: 15



Rubinowy Amulet
 

Amulet
Cechy: WYGLĄD +8, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 20, WYGLĄD: 7



Koszulka Narkomana 
 

Zbroja
Obrona: 2
Cechy: SIŁA -1, WYGLĄD -2, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +3, INTELIGENCJA -3
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 9



Dobra Maska
 

Hełm
Obrona: 5
Cechy: PKT KRWI +15 %
Wymagania: POZIOM: 12



Tytanowy Amulet 
 

Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, SIŁA +3, CHARYZMA +4
Wymagania: POZIOM: 24, WYGLĄD: 19



Dobra Kurtka 
 

Zbroja
Obrona: 8
Cechy: -
Wymagania: SIŁA: 9



Okrutny Sztylet
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 12 - 13
Cechy: trafienie +8, obrażenia broni +5
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 5


Zębata Pałka 
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 11 - 14
Cechy: trafienie +4, obrażenia broni +8
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4


Ostry Sztylet
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 10
Cechy: trafienie +8, obrażenia broni +2
Wymagania: POZIOM: 5


Dobra Ostra Pałka 
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 12
Cechy: trafienie +6, obrażenia broni +3
Wymagania: POZIOM: 3




Dobry Zębaty Nóż 
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 20 - 21
Cechy: trafienie +8, obrażenia broni +12
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 5




Dobry Hełm   

Hełm
Obrona: 11
Cechy: -
Wymagania: SIŁA: 10



Czapka Wytrzymałości   

Hełm
Obrona: 5
Cechy: obrona +4
Wymagania: POZIOM: 2, SIŁA: 4




Dobry Topór dwuręczny 
 

Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 30 - 60
Cechy: trafienie -7, szansa trafienia krytycznego +17 %
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 30



Zębata Pałka
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 11 - 14
Cechy: trafienie +4, obrażenia broni +8
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4




Ozdobny Kask
 

Hełm
Obrona: 1
Cechy: WYGLĄD +3, obrona -2
Wymagania: SIŁA: 5, POZIOM: 5, WYGLĄD: 10



Kapelusz Wytrzymałości


Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 6
Cechy: WYGLĄD +3, obrona +4
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 4



Okrutna Maczuga   

Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 22 - 37
Cechy: trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, obrażenia broni +7
Wymagania: SIŁA: 17, POZIOM: 5



Przyjacielski Nóż
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 8

Offline

 

#6 2008-12-19 17:22:55

Wineh

Złotousty Assamita

11033758
Skąd: Z DalekA
Zarejestrowany: 2008-11-25
Posty: 104
Punktów :   
Imię w klanie: Wineh!@$%~~
Ranga: Blant xP

Re: Zbrojownia Klanowa

Hełm Podróżnika    ZAMKNIJ
   
   
Hełm
Obrona: 9
Cechy: obrona +2
Wymagania: SIŁA: 10, POZIOM: 1
Cena sprzedaży: 3 000 PLN


Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Cena sprzedaży: 1 400 PLN


Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 22 - 37
Cechy: trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, obrażenia broni +7
Wymagania: SIŁA: 17, POZIOM: 6
Cena sprzedaży: 1 500 PLN


Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, PKT ŻYCIA +15 %, -200 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 14
Cena sprzedaży: 3 100 PLN


Bałwan    ZAMKNIJ
   
   
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 20 - 60
Cechy: trafienie +10, szansa trafienia krytycznego +25 %, ignoruje 1/2 obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 20
Cena sprzedaży: 19 000 PLN


Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, SZCZĘŚCIE +2, PKT ŻYCIA +5 %
Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 11, INTELIGENCJA: 9, WIEDZA: 12
Cena sprzedaży: 22 650 PLN


Kask Adrenaliny    ZAMKNIJ
   
   
Hełm
Obrona: 3
Cechy: SIŁA +4, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -5, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: SIŁA: 13, POZIOM: 7
Cena sprzedaży: 14 250 PLN


Kąsająca Pałka Zwinności    ZAMKNIJ
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, szansa trafienia krytycznego bronią +1 %, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 8, ZWINNOŚĆ: 15
Cena sprzedaży: 1 100 PLN


Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 19 - 22
Cechy: trafienie +10, obrażenia broni +12, ZWINNOŚĆ -5
Wymagania: POZIOM: 24, ZWINNOŚĆ: 10, ODPORNOŚĆ: 10
Cena sprzedaży: 4 900 PLN


Hełm Podróżnika    ZAMKNIJ
   
   
Hełm
Obrona: 9
Cechy: obrona +2
Wymagania: SIŁA: 10, POZIOM: 1
Cena sprzedaży: 3 000 PLN


Kuloodporna Kominiarka    ZAMKNIJ
   
   
Hełm
Obrona: 7
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, ODPORNOŚĆ +3, obrona +6
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 18
Cena sprzedaży: 5 400 PLN


Przyjacielska Pałka Sekty    ZAMKNIJ
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +9, WPŁYWY +4, PKT ŻYCIA +7 %
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 7, ZWINNOŚĆ: 13
Cena sprzedaży: 1 050 PLN


Dobra Czapka    ZAMKNIJ
   
   
Hełm
Obrona: 2
Cechy: -
Wymagania: -
Cena sprzedaży: 300 PLN


Krótki łuk Precyzji    ZAMKNIJ
   
   
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 18 - 22
Cechy: trafienie +3, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 15, WIEDZA: 21, SIŁA: 15, ZWINNOŚĆ: 11, INTELIGENCJA: 9
Cena sprzedaży: 5 350 PLN


A TERAZ TO CO MAM NA SOBIE



Rogaty Kask    ZAMKNIJ
   
   
Hełm
Obrona: 3
Cechy: obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: SIŁA: 10, POZIOM: 10
Cena sprzedaży: 2 750 PLN


Szmaragdowy Amulet    ZAMKNIJ
   
   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +5, CHARYZMA +2
Wymagania: POZIOM: 16, WYGLĄD: 2
Cena sprzedaży: 2 250 PLN


Mściwy Pierścień    ZAMKNIJ
   
   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD -1, WPŁYWY +5
Wymagania: POZIOM: 14, WYGLĄD: 7
Cena sprzedaży: 2 750 PLN


Tygrysie Spodnie    ZAMKNIJ
   
   
Spodnie
Obrona: 2
Cechy: ZWINNOŚĆ +4, ODPORNOŚĆ +2, obrona -3
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 8
Cena sprzedaży: 4 500 PLN


Kryształowy Miecz    ZAMKNIJ
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 12
Cechy: trafienie +6, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Cena sprzedaży: 2 500 PLN



I TO CHYBA WSZYSTKO ; )


AsC 4Ever ; )|yo 130117 18:27:29 tu Alfons 130117 18:27:34 z bw 130117 18:27:34 ;] Ja 18:27:41 siema 130117 18:27:56 lubisz wąsy? Ja 18:28:12 hmm Ja 18:28:21 chyba nie xDD Ja 18:28:27 i nigdy nie zapuszcze 130117 18:28:32 zabije cie za to Ja 18:28:32 xDD 130117 18:28:34 bo ja kocham wąsy 130117 18:28:42 wąsy to potega 130117 18:28:44 moc 130117 18:28:45 władza 130117 18:28:46 Ja 18:28:48 lol

Offline

 

#7 2008-12-20 09:45:06

Ashi

Moderator

Zarejestrowany: 2008-04-10
Posty: 45
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa

Bandana
   
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 4
Cechy: obrażenia wszystkich broni +1, WYGLĄD +3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +1
Wymagania: POZIOM: 20
Cena sprzedaży: 2 500 PLN

Kuloodporna Kominiarka
   
Hełm
Obrona: 7
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, ODPORNOŚĆ +3, obrona +6
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 18
Cena sprzedaży: 5 400 PLN

Wzmocniona Kurtka

Zbroja
Obrona: 8
Cechy: obrona +3
Wymagania: SIŁA: 9, POZIOM: 3
Cena sprzedaży: 1 500 PLN

Kryształowy Sztylet
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: trafienie +8, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Cena sprzedaży: 1 850 PLN

Ostra Pałka Sekty
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 8
Cechy: trafienie +9, obrażenia broni +2, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 3, ZWINNOŚĆ: 5
Cena sprzedaży: 750 PLN

Jadowity Nóż Sekty
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +10, szansa trafienia krytycznego bronią +3 %, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2
Wymagania: POZIOM: 14, ZWINNOŚĆ: 18, SIŁA: 3
Cena sprzedaży: 1 300 PLN

Sztylet Trafienia

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: trafienie +8, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 8, ZWINNOŚĆ: 10
Cena sprzedaży: 2 100 PLN

Elegancka Czapka
   
Hełm
Obrona: -1
Cechy: WYGLĄD +5, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 5, WYGLĄD: 15
Cena sprzedaży: 1 700 PLN

Pałka Trafienia

   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 5, ZWINNOŚĆ: 10
Cena sprzedaży: 1 600 PLN

Rapier Zdobywcy
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: trafienie +10, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 19, ZWINNOŚĆ: 19, SIŁA: 6
Cena sprzedaży: 1 600 PLN


Bel hava!

Offline

 

#8 2008-12-22 03:50:56

Ratillt

Moderator

4353238
Skąd: Lipie
Zarejestrowany: 2008-12-21
Posty: 96
Punktów :   
Imię w klanie: kuker
Ranga: ېWeteranې

Re: Zbrojownia Klanowa

Kuker ;]

_____________________________

TO CO NOSZE :]

Dobra Opaska   
   

    Hełm (Tylko dla kobiet)
Obrona: 3
Cechy: WYGLĄD +8, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 18
Cena sprzedaży: 3 750 PLN

Koszulka Gwardzisty   
   

    Zbroja
Obrona: 7
Cechy: obrażenia wszystkich broni +5, obrona +5
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 7
Cena sprzedaży: 7 400 PLN

Amulet Celności   
   

    Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3
Cena sprzedaży: 3 000 PLN

Pierścień Występku   
   

    Pierścień
Cechy: WYGLĄD +1, WPŁYWY +3
Wymagania: POZIOM: 8, WYGLĄD: 4
Cena sprzedaży: 4 000 PLN

Spodnie Skrytości   
   

    Spodnie
Obrona: 5
Cechy: WPŁYWY +3, ZWINNOŚĆ +4
Wymagania: POZIOM: 12, WPŁYWY: 13
Cena sprzedaży: 5 250 PLN


Dobre Magnum    *2
   

    Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 15 - 24
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 18
Cena sprzedaży: 2 250 PLN


____________________________________________________________


Koszulka Strażnika   
   

    Zbroja
Obrona: 5
Cechy: obrażenia wszystkich broni +2, obrona +3
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 3
Cena sprzedaży: 3 650 PLN


Dobry Nóż Zwinności   
   

    Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 3, ZWINNOŚĆ: 6
Cena sprzedaży: 1 350 PLN

Krótki łuk Reakcji   
   

    Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 26 - 30
Cechy: trafienie +9, ilość ataków na rundę: 2, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, ZWINNOŚĆ +5, szansa trafienia krytycznego +8 %, obrażenia broni +8
Wymagania: POZIOM: 17, WIEDZA: 24, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 12, INTELIGENCJA: 16
Cena sprzedaży: 7 100 PLN

Kryształowy Nóż   
   

    Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Cena sprzedaży: 1 400 PLN



Przyjacielski Nóż   
   

    Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 8
Cena sprzedaży: 700 PLN

Zębata Maczuga   
   

    Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 28 - 43
Cechy: trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +10 %, obrażenia broni +13
Wymagania: SIŁA: 20, POZIOM: 6
Cena sprzedaży: 2 500 PLN

Dobra Kusza   
   

    Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 30 - 60
Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +12 %, ignoruje 23 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 29, WIEDZA: 27
Cena sprzedaży: 9 000 PLN

Ostatnio edytowany przez Ratillt (2008-12-23 04:52:14)


I tak was pozabijam : O 

Offline

 

#9 2008-12-29 10:09:08

FalubaZ

Nowy użytkownik

Skąd: Ciemna Strona Mocy
Zarejestrowany: 2008-12-05
Posty: 3
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa

Magnetyczna Czapka
Hełm
Obrona: 1
Cechy: INTELIGENCJA +2, WIEDZA -4
Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 14
Cena sprzedaży: 3 700 PLN


Dobre Magnum X2
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 15 - 24
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 18
Cena sprzedaży: 2 250 PLN


Dobra Bransoleta
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +5, WPŁYWY -2
Wymagania: POZIOM: 26
Cena sprzedaży: 5 250 PLN


Pomocyn Kask Podróznika
Hełm
Obrona: 8
Cechy: obrona +5
Wymagania: SIŁA: 9, POZIOM: 4
Cena sprzedaży: 3 750 PLN


Łuskowa Kurtka
Zbroja
Obrona: 13
Cechy: obrona +8
Wymagania: SIŁA: 12, POZIOM: 10
Cena sprzedaży: 7 500 PLN


Utwardzona Kominiarka
Hełm
Obrona: 3
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, obrona +2
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4
Cena sprzedaży: 1 900 PLN


Plastikowy Amulet
Amulet
Cechy: WYGLĄD +6, CHARYZMA +3, WPŁYWY -4
Wymagania: POZIOM: 27, WYGLĄD: 25
Cena sprzedaży: 2 500 PLN


Lekka Pałka Dowodcy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 10
Cena sprzedaży: 2 600 PLN


Miecz dwóreczny Zdrady
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 39 - 49
Cechy: trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +13 %, WPŁYWY +3, obrażenia broni +9
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 15
Cena sprzedaży: 9 000 PLN


Nóz Odwagi
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, CHARYZMA +3, ZWINNOŚĆ +4
Wymagania: POZIOM: 7
Cena sprzedaży: 3 150 PLN


I to co mam na sobie!!!!!!!!!!!!!!!

Utweardzone Rogi Renifera Zmysłow
Hełm
Obrona: 3
Cechy: CHARYZMA +5, obrona +2, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 4
Cena sprzedaży: 7 000 PLN


Kamizelka Gwardzisty
Zbroja
Obrona: 15
Cechy: obrażenia wszystkich broni +5, obrona +5
Wymagania: SIŁA: 19, POZIOM: 10
Cena sprzedaży: 9 250 PLN


Pierscien Geniuszu
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +2, INTELIGENCJA +2
Wymagania: POZIOM: 8, WYGLĄD: 3
Cena sprzedaży: 3 000 PLN


Spodni Słonca
Spodnie
Obrona: 5
Cechy: WYGLĄD +2, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2
Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 4
Cena sprzedaży: 4 750 PLN


Dobry Desert Eagle X2
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 18 - 27
Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +2 %
Wymagania: POZIOM: 20, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 27
Cena sprzedaży: 13 500 PLN

Offline

 

#10 2008-12-30 10:06:15

Bozo62

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-12-04
Posty: 6
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa

Czapka Pasterza 
Obrona: -3
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4

Koszulka Zabójcy 
Obrona: 7
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrona +5

Amulet Siły
Cechy: WYGLĄD +4, SIŁA +3
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3

Szmaragdowy Pierścień   
Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +1
Wymagania: POZIOM: 9, WYGLĄD: 2
Pierścień Twardej Skóry 

Tygrysie Spodnie 
Obrona: 2
Cechy: ZWINNOŚĆ +4, ODPORNOŚĆ +2, obrona -3

Dobry Krótki łuk
Obrażenia: 27 - 33
Cechy: trafienie +5, ilość ataków na rundę: 3


Giętka Koszulka
Obrona: 0
Cechy: ZWINNOŚĆ +6, obrona -2

Lekka Koszulka
Obrona: 1
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, obrona -1

Kominiarka Zmysłów
Obrona: 1
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4

Krawat Geniuszu
Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +2, INTELIGENCJA +3

Fn-Fal
Obrażenia: 30 - 45
Cechy: ilość ataków na rundę: 3

Kościany Nóż
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4

Miedziany Łańcuch Urody
Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY +3, WYGLĄD +5

Mistyczna Pałka
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, INTELIGENCJA +2, obrażenia wszystkich broni +5

Miedziany Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3

Miedziana Bransoleta
Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY -2, WYGLĄD +1

Wzmocniona Zbroja warstwowa   
Obrona: 23
Cechy: obrona +3

Srebrny Krawat   
Amulet (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +5

Offline

 

#11 2009-01-01 20:16:19

marcus

Gadatliwy Assamita

Zarejestrowany: 2008-12-30
Posty: 43
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa

Szybki Kastet ZAMKNIJ
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 2 - 3
Cechy: trafienie -4, ilość ataków na rundę: 4, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 21, ZWINNOŚĆ: 10
Cena sprzedaży: 18 750 PLN

Spaczony Pierścień ZAMKNIJ
 

Pierścień
Cechy: WYGLĄD +2, CHARYZMA +3, WPŁYWY +3
Wymagania: POZIOM: 19, WYGLĄD: 2
Cena sprzedaży: 3 000 PLN


Dobry Toporek do rzucania ZAMKNIJ
 

Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 27 - 36
Cechy: ilość ataków na rundę: 6
Wymagania: POZIOM: 21, WIEDZA: 20
Cena sprzedaży: 18 750 PLN


Diamentowa Bransoleta Występku ZAMKNIJ
 

Pierścień
Cechy: CHARYZMA +8, WPŁYWY +1, WYGLĄD +4
Wymagania: POZIOM: 37, WYGLĄD: 14
Cena sprzedaży: 7 250 PLN

Dobry Pierścień Celności ZAMKNIJ
 

Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 10, WYGLĄD: 4
Cena sprzedaży: 4 500 PLN


Dobry Świecący Rapier ZAMKNIJ
 

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 11 - 15
Cechy: trafienie +15, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 22, ZWINNOŚĆ: 21, SIŁA: 5, INTELIGENCJA: 3, WIEDZA: 2
Cena sprzedaży: 11 850 PLN

Dobre Magnum ZAMKNIJ 2X
 

Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 15 - 24
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 18
Cena sprzedaży: 2 250 PLN

Dobra Rogata Kominiarka ZAMKNIJ
 

Hełm
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD -5, obrażenia wszystkich broni +8
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 9
Cena sprzedaży: 4 350 PLN

Dobry Karabin myśliwski ZAMKNIJ
 

Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 15 - 30
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +30 %, ignoruje 60 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 39
Cena sprzedaży: 21 750 PLN

Offline

 

#12 2009-01-02 15:41:58

Martynka

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-12-19
Posty: 2
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa

Diamentowy Amulet   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +9, CHARYZMA +6
Wymagania: POZIOM: 22, WYGLĄD: 10
Cena sprzedaży: 3 500 PLN

Doskonała Kominiarka   
Hełm
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +4, WYGLĄD -5
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 3
Cena sprzedaży: 800 PLN

Miecz Zdobywcy   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 12
Cechy: trafienie +6, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 9
Cena sprzedaży: 1 950 PLN

Przyjacielski Nóż Zdobywcy   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, CHARYZMA +3, WPŁYWY +5, PKT ŻYCIA +7 %, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 10, ZWINNOŚĆ: 17
Cena sprzedaży: 1 400 PLN

Dobra Elegancka Opaska   
Hełm (Tylko dla kobiet)
Obrona: 1
Cechy: WYGLĄD +15, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 24, WYGLĄD: 18
Cena sprzedaży: 6 000 PLN

Dobry Nóż Trafienia   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 6, ZWINNOŚĆ: 12
Cena sprzedaży: 2 475 PLN

Kościany Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4
Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 4, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5
Cena sprzedaży: 4 150 PLN

Słoneczny Pierścień   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +4, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2
Wymagania: POZIOM: 22, WYGLĄD: 21
Cena sprzedaży: 4 000 PLN

Amulet Pielgrzyma   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, ODPORNOŚĆ +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 5
Cena sprzedaży: 3 250 PLN

Dobra Kurtka Zabójcy   
Zbroja
Obrona: 16
Cechy: ZWINNOŚĆ +8, obrona +8
Wymagania: SIŁA: 11, POZIOM: 12
Cena sprzedaży: 12 000 PLN

ZŁOM:

Dobry Długi łuk    - oddam za 1 złom
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 41 - 63
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 24, WIEDZA: 22
Cena sprzedaży: 7 500 PLN

Karabin myśliwski    oddam za 1 złom
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 10 - 20
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2, ilość ataków na rundę: 2, szansa trafienia krytycznego +20 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 32
Cena sprzedaży: 14 500 PLN

Szorty    ODDAM ZA FREE
Spodnie
Obrona: 2
Cechy: ZWINNOŚĆ +2
Wymagania: POZIOM: 22
Cena sprzedaży: 1 750 PLN

Offline

 

#13 2009-01-08 16:19:23

rudi

Gadatliwy Assamita

Zarejestrowany: 2009-01-08
Posty: 42
Punktów :   
Imię w klanie: Shamrock
Ranga: najnizsza ;x

Re: Zbrojownia Klanowa

Dobra Bandana Zmysłów    ZAMKNIJ
   
   
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 6
Cechy: obrażenia wszystkich broni +2, WYGLĄD +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 3
Cena sprzedaży: 9 000 PLN


Kurtka Kobry    ZAMKNIJ
   
   
Zbroja
Obrona: 7
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrażenia wszystkich broni +5, obrona +2
Wymagania: SIŁA: 15, POZIOM: 11
Cena sprzedaży: 9 500 PLN


Szorty Tropiciela    ZAMKNIJ
   
   
Spodnie
Obrona: 7
Cechy: ZWINNOŚĆ +7, obrona +5
Wymagania: POZIOM: 32, ZWINNOŚĆ: 5
Cena sprzedaży: 9 250 PLN

Szmaragdowy Amulet Władzy    ZAMKNIJ
   
   
Amulet / Przedmiot klanowy /
Cechy: WYGLĄD +5, CHARYZMA +5
Wymagania: POZIOM: 23, WYGLĄD: 5
Cena sprzedaży: 3 750 PLN

Dobry Szmaragdowy Pierścień    ZAMKNIJ
   
   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +5, CHARYZMA +2
Wymagania: POZIOM: 11, WYGLĄD: 3
Cena sprzedaży: 3 000 PLN

Szmaragdowy Pierścień    ZAMKNIJ
   
   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +1
Wymagania: POZIOM: 9, WYGLĄD: 2
Cena sprzedaży: 2 000 PLN


Dobre Rogi renifera Przezorności    ZAMKNIJ
   
   
Hełm
Obrona: 2
Cechy: CHARYZMA +8, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 2
Cena sprzedaży: 5 250 PLN

Offline

 

#14 2009-01-08 18:32:24

Ghost

Użytkownik

2158248
Zarejestrowany: 2009-01-02
Posty: 18
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa

Amulet Celności    ZAMKNIJ
   
   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3
Cena sprzedaży: 3 000 PLN

Bransoleta Lisa    ZAMKNIJ
   
   
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY +1, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 26, WYGLĄD: 7
Cena sprzedaży: 5 000 PLN

Giętkie Szorty    ZAMKNIJ
   
   
Spodnie
Obrona: 1
Cechy: ZWINNOŚĆ +6, obrona -1
Wymagania: POZIOM: 26
Cena sprzedaży: 4 750 PLN



Archaiczny Amulet    ZAMKNIJ
   
   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, PKT KRWI -20 %, SZCZĘŚCIE +5
Wymagania: POZIOM: 38
Cena sprzedaży: 41 500 PLN

Plastikowy Amulet    ZAMKNIJ
   
   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +6, CHARYZMA +3, WPŁYWY -4
Wymagania: POZIOM: 27, WYGLĄD: 25
Cena sprzedaży: 2 500 PLN

Amulet Szaleńca    ZAMKNIJ
   
   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 10
Cena sprzedaży: 3 250 PLN

Krawat Siły    ZAMKNIJ
   
   
Amulet (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +2, SIŁA +3
Wymagania: POZIOM: 40, WYGLĄD: 3
Cena sprzedaży: 4 000 PLN

Mistyczny Nóż    ZAMKNIJ
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, INTELIGENCJA +2, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 4
Mistyczny Rapier    ZAMKNIJ
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: trafienie +10, INTELIGENCJA +2, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 18, ZWINNOŚĆ: 15, SIŁA: 2, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 4
Cena sprzedaży: 3 900 PLN

Tygrysia Marynarka    ZAMKNIJ
   
   
Zbroja
Obrona: -2
Cechy: CHARYZMA +2, WYGLĄD +3, ZWINNOŚĆ +6, ODPORNOŚĆ +3, obrona -4
Wymagania: POZIOM: 39, SIŁA: 8, CHARYZMA: 8
Cena sprzedaży: 7 250 PLN

Spodnie
Obrona: -1
Cechy: ZWINNOŚĆ +2, ODPORNOŚĆ +2, obrona -3, SIŁA +4
Wymagania: POZIOM: 38, SIŁA: 17, ZWINNOŚĆ: 4
Cena sprzedaży: 5 500 PLN
Tygrysia Kominiarka    ZAMKNIJ
   
   
Hełm / Przedmiot klanowy /
Obrona: -7
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, ZWINNOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +2, obrona -8
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 16
Cena sprzedaży: 13 400 PLN

Jastrzębia Bransoleta    ZAMKNIJ
   
   
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY +1, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 42, WYGLĄD: 20
Cena sprzedaży: 8 500 PLN
Szmaragdowy Pierścień    ZAMKNIJ
   
   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +1
Wymagania: POZIOM: 9, WYGLĄD: 2
Cena sprzedaży: 2 000 PLN

Szmaragdowa Bransoleta    ZAMKNIJ
   
   
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +4, WPŁYWY -2, WYGLĄD +1
Wymagania: POZIOM: 26, WYGLĄD: 2
Cena sprzedaży: 4 000 PLN

Amulet
Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +3, WYGLĄD +1
Wymagania: POZIOM: 36, WYGLĄD: 2
Cena sprzedaży: 6 750 PLN

Kuloodporna Kurtka    ZAMKNIJ
   
   
Zbroja
Obrona: 5
Cechy: ODPORNOŚĆ +5
Wymagania: SIŁA: 14, POZIOM: 14
Cena sprzedaży: 3 000 PLN

Rubinowy Amulet    ZAMKNIJ
   
   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +8, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 20, WYGLĄD: 7
Cena sprzedaży: 5 000 PLN

Kuloodporna Kominiarka    ZAMKNIJ
   
   
Hełm
Obrona: 7
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, ODPORNOŚĆ +3, obrona +6
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 18
Cena sprzedaży: 5 400 PLN


Dobre AK-47    ZAMKNIJ
   
   
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 23 - 38
Cechy: ilość ataków na rundę: 8
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 15, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 18
Cena sprzedaży: 30 000 PLN

Mściwy Pierścień    ZAMKNIJ
   
   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD -1, WPŁYWY +5, CHARYZMA -8, WPŁYWY +16, dodatkowy atak każdą bronią
Wymagania: POZIOM: 14, WYGLĄD: 7
Cena sprzedaży: 2 750 PLN

Mściwy Pierścień    ZAMKNIJ
   
   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD -1, WPŁYWY +5, CHARYZMA -8,
Wymagania: POZIOM: 14, WYGLĄD: 7
Cena sprzedaży: 2 750 PLN

Mściwy Amulet    ZAMKNIJ
       
Amulet
Cechy: WYGLĄD +1, WPŁYWY +6
Wymagania: POZIOM: 21, WYGLĄD: 7
Cena sprzedaży: 3 500 PLN

Ostatnio edytowany przez Ghost (2009-01-14 19:28:41)

Offline

 

#15 2009-01-09 13:24:45

Adrianos

Użytkownik

11678188
Zarejestrowany: 2009-01-03
Posty: 23
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa

Dobry Kapelusz Zmysłów
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 3
Cechy: WYGLĄD +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6
Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 3
Cena sprzedaży: 6 150 PLN

Koszulka Kobry
Zbroja
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrażenia wszystkich broni +5, obrona +2
Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 8
Cena sprzedaży: 9 400 PLN

Rubinowy Amulet (set)   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +8, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 19 (20), WYGLĄD: 7
Cena sprzedaży: 5 000 PLN

Rubinowy Pierścień
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +5, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 14, WYGLĄD: 7
Cena sprzedaży: 4 000 PLN

Rubinowy Pierścien
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +5, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 14, WYGLĄD: 7
Cena sprzedaży: 4 000 PLN

Giętkie Szorty
Spodnie
Obrona: 1
Cechy: ZWINNOŚĆ +6, obrona -1
Wymagania: POZIOM: 25 (26)
Cena sprzedaży: 4 750 PLN

Dobre Uzi
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 2 - 23
Cechy: ilość ataków na rundę: 5
Wymagania: POZIOM: 18, ZWINNOŚĆ: 23 (24), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 23 (24)
Cena sprzedaży: 12 750 PLN

Dobry Desert Eagle
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 18 - 27
Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +2 %
Wymagania: POZIOM: 19 (20), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 26 (27)
Cena sprzedaży: 13 500 PLN

Dobra Lekka Kurtka
Zbroja
Obrona: 7
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrona -1
Wymagania: SIŁA: 8, POZIOM: 5
Cena sprzedaży: 3 000 PLN

Łom Inkwizytora
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 20 - 43
Cechy: trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +9 %, obrażenia maksymalne +8, WPŁYWY +9
Wymagania: POZIOM: 22 (23)
Cena sprzedaży: 5 750 PLN

Kryształowy Nóż Bólu
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 15 - 16
Cechy: trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6, ZWINNOŚĆ -5, obrażenia broni +10
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2, ODPORNOŚĆ: 10
Cena sprzedaży: 5 150 PLN

Kryształowy Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Cena sprzedaży: 1 400 PLN

Szmaragdowy Amulet
Amulet
Cechy: WYGLĄD +5, CHARYZMA +2
Wymagania: POZIOM: 16, WYGLĄD: 2
Cena sprzedaży: 2 250 PLN

Dobra Lekka Maczuga Władzy
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 23 - 45
Cechy: trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +11 %, ZWINNOŚĆ +11, CHARYZMA +14
Wymagania: SIŁA: 14, POZIOM: 18

Pałka Biegłości   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +12
Wymagania: POZIOM: 13, ZWINNOŚĆ: 15
Cena sprzedaży: 10 100 PLN

Lekki Nóż Zwinności
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 7, ZWINNOŚĆ: 5
Cena sprzedaży: 2 150 PLN

Dobry Sygnet
Pierścień (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD +2
Wymagania: POZIOM: 30
Cena sprzedaży: 6 000 PLN

Dobry Krótki łuk
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 27 - 33
Cechy: trafienie +5, ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 4, WIEDZA: 12
Cena sprzedaży: 900 PLN

Dobra Lekka Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 6
Cena sprzedaży: 2 025 PLN

Dobry Rogaty Kask
Hełm
Obrona: 5
Cechy: obrażenia wszystkich broni +8
Wymagania: SIŁA: 12, POZIOM: 12
Cena sprzedaży: 4 125 PLN

Dobra Pałka Władzy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 12
Cena sprzedaży: 3 900 PLN

Nóż Zdobywcy           x2
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
Cena sprzedaży: 850 PLN

Dobry Długi łuk
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 41 - 63
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 24, WIEDZA: 22
Cena sprzedaży: 7 500 PLN

Ostatnio edytowany przez Adrianos (2009-01-09 13:25:53)

Offline

 
by Sepiorth

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plmontaż klimatyzacji warszawa Łeba wakacje gta