Asamites Clan

۞ ﺮﺦﺏﻑﻛﻚﯾ ﺮﺦﺏﻑﻛﻚﯾ ۞

Ogłoszenie

WITAJ NA FORUM ASSAMITES CLAN UMIESC SWOJE ZLECENIE W DZIALE AHAL

#1 2008-12-25 19:43:32

eljah

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-11-23
Posty: 17
Punktów :   

zbrojownia

zaczynamy zbierac sety, w klanie podstawowym juz sa ponoc 2, a i generalnie przyda nam sie dokladny wykaz naszego stanu posiadania, mimo tego ze w akademii bedzie trudniej sie wymieniac niz w klanie glownym. tak wiec zaczynam swoj ekwipunek, gdyby ktos czegos potrzebowal prosze sie zglosic: (stan posiadania bedzie aktualizowany wraz ze zdobywaniem nowych przedmiotow)

na sobie:
maska zmysłow
Hełm
Obrona: 3
Cechy: PKT KRWI +10 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 2

koszulka gwardzisty
Zbroja
Obrona: 7
Cechy: obrażenia wszystkich broni +5, obrona +5
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 7

amulet
pierscien
pierscien
spodnie

antyczna pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10

dobry nóż trafienia
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 6, ZWINNOŚĆ: 12

w zbrojowni:

ozdobny kask
Hełm
Obrona: 1
Cechy: WYGLĄD +3, obrona -2
Wymagania: SIŁA: 5, POZIOM: 5, WYGLĄD: 10

przyjacielska pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 8

rogi renifera
Hełm
Obrona: 1
Cechy: CHARYZMA +5
Wymagania: POZIOM: 5

pałka zwinności
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 2, ZWINNOŚĆ: 5

przyjacielski rapier
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: trafienie +10, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %
Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 18, SIŁA: 4

miecz zdobywcy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 12
Cechy: trafienie +6, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 9

dobra lekka pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 6

pałka zdobywcy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9

kryształowy sztylet
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: trafienie +8, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2

jadowita pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, szansa trafienia krytycznego bronią +3 %
Wymagania: POZIOM: 9, ZWINNOŚĆ: 13

wzmacniajaca pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, PKT ŻYCIA +10 %, -100 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 8

pałka mocy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: trafienie +4, obrażenia broni +5
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 10

dobry glock
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 9 - 18
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 12

Offline

 

#2 2008-12-30 10:03:39

Bozo62

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-12-04
Posty: 6
Punktów :   

Re: zbrojownia

Czapka Pasterza 
Obrona: -3
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4

Koszulka Zabójcy 
Obrona: 7
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrona +5

Amulet Siły
Cechy: WYGLĄD +4, SIŁA +3
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3

Szmaragdowy Pierścień   
Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +1
Wymagania: POZIOM: 9, WYGLĄD: 2
Pierścień Twardej Skóry 

Tygrysie Spodnie 
Obrona: 2
Cechy: ZWINNOŚĆ +4, ODPORNOŚĆ +2, obrona -3

Dobry Krótki łuk
Obrażenia: 27 - 33
Cechy: trafienie +5, ilość ataków na rundę: 3


Giętka Koszulka
Obrona: 0
Cechy: ZWINNOŚĆ +6, obrona -2

Lekka Koszulka
Obrona: 1
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, obrona -1

Kominiarka Zmysłów
Obrona: 1
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4

Krawat Geniuszu
Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +2, INTELIGENCJA +3

Fn-Fal
Obrażenia: 30 - 45
Cechy: ilość ataków na rundę: 3

Kościany Nóż
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4

Miedziany Łańcuch Urody
Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY +3, WYGLĄD +5

Mistyczna Pałka
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, INTELIGENCJA +2, obrażenia wszystkich broni +5

Miedziany Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3

Miedziana Bransoleta
Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY -2, WYGLĄD +1

Wzmocniona Zbroja warstwowa   
Obrona: 23
Cechy: obrona +3

Srebrny Krawat   
Amulet (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +5

Offline

 

#3 2009-01-02 15:08:09

niszczycielka

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-12-04
Posty: 19
Punktów :   

Re: zbrojownia

Plastikowy Pierścień Mądrości

Offline

 

#4 2009-01-05 20:18:39

Xytanox

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-04
Posty: 10
Punktów :   

Re: zbrojownia

NA SOBIE:

- Dobry Rogaty Kask (DEF: 5, DMG+8)
- Dobra Koszulka Kobry (DEF: 6, ZWINNOŚĆ+8, DMG+8)
- Spaczony Set:
( Spaczony Amulet: WYGLĄD+4, CHARYZMA+4, WPŁYWY +3 )
( 2 Spaczone Pierścienie: '[2x WYGLĄD+2], [2x CHARYZMA+3], [2x WPŁYWY+3]' )
Bonus Setowy: CHARYZMA +10, WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +10, szansa trafienia bronią białą -30
- Dobre Spodnie Skrytości (DEF: 8, WPŁYWY+5, ZWINNOŚĆ+6)
- Dobry Oszczep:
[ Obrażenia: 45 - 75 ]
[ Cechy: ilość ataków na rundę: 3 ]
[ Wymagania: POZIOM: 26 (27), WIEDZA: 23 (24) ]

============================================

W ZBROJOWNI:

- Złośliwy Kask:
[ Obrona: 3 ]
[ Cechy: PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +5 ]
[ Wymagania: SIŁA: 5, POZIOM: 5, ODPORNOŚĆ: 5 ]

- Magnetyczny Kapelusz:
[ Obrona: 2 ]
[ Cechy: WYGLĄD +3, INTELIGENCJA +2, WIEDZA -4 ]
[ Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 14 ]

- Pałka Męstwa:
[ Obrażenia: 3 - 6 ]
[ Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +6, ZWINNOŚĆ +7 ]
[ Wymagania: POZIOM: 10, ZWINNOŚĆ: 15, CHARYZMA: 15 ]

- Dobry Kuloodporny Kapelusz:
[ Obrona: 12 ]
[ Cechy: WYGLĄD +5, ODPORNOŚĆ +5, obrona +9 ]
[ Wymagania: POZIOM: 23 (24), SIŁA: 19 (20) ]

- Antyczny Miecz:
[ Obrażenia: 14 - 17 ]
[ Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5 ]
[ Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 18 ]

==========================================

Póki co to tyle.
Jak coś będzie nowego to najwyżej dopisze

Offline

 

#5 2009-01-08 16:07:50

Baby

Nowy użytkownik

1590969
Skąd: Wodzisław Śląski
Zarejestrowany: 2009-01-08
Posty: 4
Punktów :   
Imię w klanie: Baby_Blue

Re: zbrojownia

na sobie:

Kask Wieszcza   
Hełm
Obrona: 3
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6
Wymagania: SIŁA: 8, POZIOM: 4
   
Dobra Kurtka Gwardzisty   
Zbroja
Obrona: 16
Cechy: obrażenia wszystkich broni +8, obrona +8
Wymagania: SIŁA: 17, POZIOM: 12

Amulet Szaleńca   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 10

Pierścień Nietoperza   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD -6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 17, WYGLĄD: 12

Plastikowy Pierścień Lisa
   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +4, CHARYZMA +2, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 25 (26), WYGLĄD: 28 (29)

Spodnie Cichych Ruchów   
Spodnie
Obrona: 5
Cechy: WPŁYWY +2, ZWINNOŚĆ +2
Wymagania: POZIOM: 10, WPŁYWY: 10

Dobre Desert Eagle
Dobry Desert Eagle


w zbrojowni:

Diamentowy Amulet   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +9, CHARYZMA +6
Wymagania: POZIOM: 21 (22), WYGLĄD: 10

Amulet Twardej Skóry   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 5

Amulet Mądrości
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3

Kościany Miecz Zdobywcy   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 12
Cechy: trafienie +6, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 19 (20), SIŁA: 16, ZWINNOŚĆ: 13, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5

Kościany Nóż   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4
Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 4, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5

Kościany Kastet   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 2 - 3
Cechy: trafienie -4, ilość ataków na rundę: 2, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 4, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5

Szamańska Koszulka   
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: PKT KRWI +5 %
Wymagania: POZIOM: 17, CHARYZMA: 10

Szamański Kask   
Hełm
Obrona: 3
Cechy: PKT KRWI +10 %
Wymagania: SIŁA: 5, POZIOM: 15, CHARYZMA: 10

Dobry Nóż Władzy   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 12

Przyjacielski Sztylet Męstwa   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: trafienie +8, CHARYZMA +9, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %, ZWINNOŚĆ +7
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 22 (23), CHARYZMA: 15

Kryształowa Pałka Biegłości   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6, ZWINNOŚĆ +12
Wymagania: POZIOM: 19 (20), SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 20 (21), INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2

Koszulka Siłacza   
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: SIŁA +8, ZWINNOŚĆ -6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 6


itp nie chce mi sie wszystkiego wypisywac. Sporo itemkow z charyzmą wiec można szaleć z policją

Ostatnio edytowany przez Baby (2009-01-10 16:45:29)

Offline

 

#6 2009-01-09 18:14:07

ismailita

Nowy użytkownik

9882962
Call me!
Skąd: LUBLIN
Zarejestrowany: 2009-01-09
Posty: 8
Punktów :   
Imię w klanie: ismailita

Re: zbrojownia

Na sobie posiadam

Czapka Adrenaliny
   
Kurtka Zabójcy
   
Amulet Urody
   
Pierścień
   
Dobry Pierścień
   
Spodnie
   
Dobry Toporek do rzucania


Zbrojownia    


Giętka Koszulka
   
Dobre Szorty
   
Koszulka Złodzieja
   
Rogi renifera
   
Pałka Zwinności
   
Elfi Smoking
   
Kask Wytrzymałości
   
Tygrysia Kolczuga
   
Dobra Kominiarka
   
Kunsztowna Kominiarka
   
Dobra Utwardzana Czapka
   
Czapka Wytrzymałości
   
Kominiarka Podróżnika
   
Rogi renifera
   
Złośliwa Czapka
   
Antyczna Pika
   
Kusza
   
Łom Podstępu
   
Pajęczy Krawat
   
Pierścień
   
Tytanowy Amulet
   
Dobry Antyczny Nóż

Kąsający Rapier Biegłości
   
Pałka Trafienia
   
Kryształowa Pałka
   
Jadowity Nóż
   
Pałka Zdobywcy
   
Dobry Miecz
   
Ostra Pałka
   
Sztylet Sekty
   
Jadowity Nóż
   
Dobra Zębata Pałka
   
Pałka Drakuli
   
Sztylet Dowódcy
   
Zwinna Pałka
   
Kąsający Nóż
   
Wzmacniająca Pałka
   
Nóż Zdobywcy
   
Ostra Pałka
   
Przyjacielski Miecz
   
Ostry Nóż
   
Kryształowy Nóż
   
Kryształowy Nóż
   
Ostry Rapier

Ostatnio edytowany przez ismailita (2009-01-09 18:14:51)


„A Pan zesłał nas na ziemię abyśmy siali zamęt i zniszczenie..."

Offline

 

#7 2009-01-18 11:44:59

rudi

Gadatliwy Assamita

Zarejestrowany: 2009-01-08
Posty: 42
Punktów :   
Imię w klanie: Shamrock
Ranga: najnizsza ;x

Re: zbrojownia

na sobie:

Dobra Bandana Zmysłów    ZAMKNIJ
   
   
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 6
Cechy: obrażenia wszystkich broni +2, WYGLĄD +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8


Kurtka Kobry    ZAMKNIJ
   
   
Zbroja
Obrona: 7
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrażenia wszystkich broni +5, obrona +2


Szorty Tropiciela    ZAMKNIJ
   
   
Spodnie
Obrona: 7
Cechy: ZWINNOŚĆ +7, obrona +5


Dobry Krótki łuk Reakcji    ZAMKNIJ
   
   
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 39 - 45
Cechy: trafienie +14, ilość ataków na rundę: 3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, ZWINNOŚĆ +8, szansa trafienia krytycznego +12 %, obrażenia broni +12


+ szmaragdowy set.. ;/


w zbrojowni:

Dobry Lekki Miecz dwuręczny    ZAMKNIJ
   
   
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 45 - 60
Cechy: trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +20 %, ZWINNOŚĆ +11


Dobra Pałka Kontuzji    ZAMKNIJ
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +5 < wiedza +5 na lape przyda sie na pielge


Mściwy Amulet    ZAMKNIJ
   
   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +1, WPŁYWY +6



smieci z wypraw sprzedaje bo po co zasmiecac sobie zbrojwnie?

Offline

 

#8 2009-01-18 14:44:43

Spartanin

Moderator

Zarejestrowany: 2009-01-17
Posty: 28
Punktów :   
Imię w klanie: Spartanin
Ranga: Assamita

Re: zbrojownia

Ostra Pałka Władzy    ZAMKNIJ
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 8
Cechy: trafienie +4, obrażenia broni +2, CHARYZMA +5
Wymagania: POZIOM: 12
Cena sprzedaży: 2 850 PLN


Dobry Desert Eagle    ZAMKNIJ
   
   
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 18 - 27
Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +2 %
Wymagania: POZIOM: 19 (20), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 26 (27)
Cena sprzedaży: 13 500 PLN

Dobry Desert Eagle    ZAMKNIJ
   
   
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 18 - 27
Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +2 %
Wymagania: POZIOM: 19 (20), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 26 (27)
Cena sprzedaży: 13 500 PLN



Rogaty Kapelusz    ZAMKNIJ
   
   
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 2
Cechy: WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 5
Cena sprzedaży: 3 100 PLN



Rogaty Kapelusz    ZAMKNIJ
   
   
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 2
Cechy: WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 5
Cena sprzedaży: 3 100 PLN



Kask Pasterza    ZAMKNIJ
   
   
Hełm
Obrona: -1
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4
Wymagania: SIŁA: 7, POZIOM: 3
Cena sprzedaży: 9 750 PLN



Pałka Zdobywcy    ZAMKNIJ
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
Cena sprzedaży: 800 PLN



Pałka Trafienia    ZAMKNIJ
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 5, ZWINNOŚĆ: 10
Cena sprzedaży: 1 600 PLN


a w tym chodze:

Dobry Rogaty Kapelusz    ZAMKNIJ
   
   
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 3
Cechy: WYGLĄD +5, obrażenia wszystkich broni +8
Wymagania: POZIOM: 20 (21), SIŁA: 6
Cena sprzedaży: 4 650 PLN


Kolczuga    ZAMKNIJ
   
   
Zbroja
Obrona: 15
Cechy: -
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 18
Cena sprzedaży: 5 500 PLN


Amulet


Szmaragdowy Pierścień    ZAMKNIJ
   
   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +1
Wymagania: POZIOM: 9, WYGLĄD: 2
Cena sprzedaży: 2 000 PLN

Szmaragdowy Pierścień    ZAMKNIJ
   
   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +1
Wymagania: POZIOM: 9, WYGLĄD: 2
Cena sprzedaży: 2 000 PLN



Dobry Toporek do rzucania    ZAMKNIJ
   
   
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 27 - 36
Cechy: ilość ataków na rundę: 6
Wymagania: POZIOM: 20 (21), WIEDZA: 19 (20)
Cena sprzedaży: 18 750 PLN

Offline

 

#9 2009-01-18 18:00:52

Buffy

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-16
Posty: 3
Punktów :   

Re: zbrojownia

na sobie:
Kask Wytrzymałości    ZAMKNIJ
    Hełm
Obrona: 7
Cechy: obrona +4
Wymagania: SIŁA: 9, POZIOM: 2
Cena sprzedaży: 3 250 PLN

Kamizelka    ZAMKNIJ
    Zbroja
Obrona: 10
Cechy: -
Wymagania: SIŁA: 12
Cena sprzedaży: 2 250 PLN

Amulet    ZAMKNIJ
    Amulet
Cechy: WYGLĄD +4
Wymagania: POZIOM: 8
Cena sprzedaży: 1 500 PLN


2x Pierścień    ZAMKNIJ   
    Pierścień
Cechy: WYGLĄD +2
Wymagania: POZIOM: 4
Cena sprzedaży: 1 500 PLN

Spodnie    ZAMKNIJ
    Spodnie
Obrona: 5
Cechy: -
Wymagania: POZIOM: 6
Cena sprzedaży: 2 500 PLN

Antyczny Miecz
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 14 - 17
Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 18
Cena sprzedaży: 6 250 PLN

Zębaty Rapier    ZAMKNIJ

    Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 15 - 18
Cechy: trafienie +10, obrażenia broni +8
Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 10, SIŁA: 4
Cena sprzedaży: 1 650 PLN


w zbrojowni:
Pałka Trafienia    ZAMKNIJ

    Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 5, ZWINNOŚĆ: 10
Cena sprzedaży: 1 600 PLN

Miecz dwuręczny
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 30 - 40
Cechy: trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +13 %
Wymagania: POZIOM: 29 (30), SIŁA: 24 (25), ZWINNOŚĆ: 15
Cena sprzedaży: 7 500 PLN

Pałka Zdobywcy    ZAMKNIJ
    Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
Cena sprzedaży: 800 PLN

Amulet Młodości    ZAMKNIJ
    Amulet
Cechy: WYGLĄD +6, WPŁYWY +2
Wymagania: POZIOM: 19, WYGLĄD: 12
Cena sprzedaży: 2 750 PLN

Kościana Pałka Trafienia    ZAMKNIJ
    Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 14, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5
Cena sprzedaży: 5 600 PLN

Kryształowy Kastet    ZAMKNIJ
    Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 2 - 3
Cechy: trafienie -4, ilość ataków na rundę: 2, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Cena sprzedaży: 5 000 PLN

Kunsztowna Czapka    ZAMKNIJ
    Hełm
Obrona: -1
Cechy: WYGLĄD +8, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 10, WYGLĄD: 19 (20)
Cena sprzedaży: 4 200 PLN

Offline

 

#10 2009-01-22 13:54:10

ismailita

Nowy użytkownik

9882962
Call me!
Skąd: LUBLIN
Zarejestrowany: 2009-01-09
Posty: 8
Punktów :   
Imię w klanie: ismailita

Re: zbrojownia

Za symboliczne 100 pr do sprzedania :

Koszulka Złodzieja    ZAMKNIJ   
Zbroja
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, obrona +2
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 3
Cena sprzedaży: 3 650 PLN

Kryształowy Nóż    ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Cena sprzedaży: 1 400 PL

Kolcze Spodnie    ZAMKNIJ
Spodnie
Obrona: 15
Cechy: ZWINNOŚĆ -3, obrona +10
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 15
Cena sprzedaży: 12 000 PLN

Dobry Kapelusz    ZAMKNIJ
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 3
Cechy: WYGLĄD +5
Wymagania: POZIOM: 9
Cena sprzedaży: 900 PL

Pałka Zwinności    ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 2, ZWINNOŚĆ: 5
Cena sprzedaży: 850 PLN

Zapraszam.


„A Pan zesłał nas na ziemię abyśmy siali zamęt i zniszczenie..."

Offline

 
by Sepiorth

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plmontaż klimatyzacji warszawa Łeba wakacje gta