zaczynamy zbierac sety, w klanie podstawowym juz sa ponoc 2, a i generalnie przyda nam sie dokladny wykaz naszego stanu posiadania, mimo tego ze w akademii bedzie trudniej sie wymieniac niz w klanie glownym. tak wiec zaczynam swoj ekwipunek, gdyby ktos czegos potrzebowal prosze sie zglosic: (stan posiadania bedzie aktualizowany wraz ze zdobywaniem nowych przedmiotow)
na sobie:
maska zmysłow
Hełm
Obrona: 3
Cechy: PKT KRWI +10 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 2
koszulka gwardzisty
Zbroja
Obrona: 7
Cechy: obrażenia wszystkich broni +5, obrona +5
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 7
amulet
pierscien
pierscien
spodnie
antyczna pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10
dobry nóż trafienia
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 6, ZWINNOŚĆ: 12
w zbrojowni:
ozdobny kask
Hełm
Obrona: 1
Cechy: WYGLĄD +3, obrona -2
Wymagania: SIŁA: 5, POZIOM: 5, WYGLĄD: 10
przyjacielska pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 8
rogi renifera
Hełm
Obrona: 1
Cechy: CHARYZMA +5
Wymagania: POZIOM: 5
pałka zwinności
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 2, ZWINNOŚĆ: 5
przyjacielski rapier
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: trafienie +10, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %
Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 18, SIŁA: 4
miecz zdobywcy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 12
Cechy: trafienie +6, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 9
dobra lekka pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 6
pałka zdobywcy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
kryształowy sztylet
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: trafienie +8, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
jadowita pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, szansa trafienia krytycznego bronią +3 %
Wymagania: POZIOM: 9, ZWINNOŚĆ: 13
wzmacniajaca pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, PKT ŻYCIA +10 %, -100 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 8
pałka mocy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: trafienie +4, obrażenia broni +5
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 10
dobry glock
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 9 - 18
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 12
Offline
Czapka Pasterza
Obrona: -3
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4
Koszulka Zabójcy
Obrona: 7
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrona +5
Amulet Siły
Cechy: WYGLĄD +4, SIŁA +3
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3
Szmaragdowy Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +1
Wymagania: POZIOM: 9, WYGLĄD: 2
Pierścień Twardej Skóry
Tygrysie Spodnie
Obrona: 2
Cechy: ZWINNOŚĆ +4, ODPORNOŚĆ +2, obrona -3
Dobry Krótki łuk
Obrażenia: 27 - 33
Cechy: trafienie +5, ilość ataków na rundę: 3
Giętka Koszulka
Obrona: 0
Cechy: ZWINNOŚĆ +6, obrona -2
Lekka Koszulka
Obrona: 1
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, obrona -1
Kominiarka Zmysłów
Obrona: 1
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4
Krawat Geniuszu
Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +2, INTELIGENCJA +3
Fn-Fal
Obrażenia: 30 - 45
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Kościany Nóż
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4
Miedziany Łańcuch Urody
Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY +3, WYGLĄD +5
Mistyczna Pałka
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, INTELIGENCJA +2, obrażenia wszystkich broni +5
Miedziany Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3
Miedziana Bransoleta
Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY -2, WYGLĄD +1
Wzmocniona Zbroja warstwowa
Obrona: 23
Cechy: obrona +3
Srebrny Krawat
Amulet (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +5
Offline
Użytkownik
Plastikowy Pierścień Mądrości
Offline
NA SOBIE:
- Dobry Rogaty Kask (DEF: 5, DMG+8)
- Dobra Koszulka Kobry (DEF: 6, ZWINNOŚĆ+8, DMG+8)
- Spaczony Set:
( Spaczony Amulet: WYGLĄD+4, CHARYZMA+4, WPŁYWY +3 )
( 2 Spaczone Pierścienie: '[2x WYGLĄD+2], [2x CHARYZMA+3], [2x WPŁYWY+3]' )
Bonus Setowy: CHARYZMA +10, WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +10, szansa trafienia bronią białą -30
- Dobre Spodnie Skrytości (DEF: 8, WPŁYWY+5, ZWINNOŚĆ+6)
- Dobry Oszczep:
[ Obrażenia: 45 - 75 ]
[ Cechy: ilość ataków na rundę: 3 ]
[ Wymagania: POZIOM: 26 (27), WIEDZA: 23 (24) ]
============================================
W ZBROJOWNI:
- Złośliwy Kask:
[ Obrona: 3 ]
[ Cechy: PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +5 ]
[ Wymagania: SIŁA: 5, POZIOM: 5, ODPORNOŚĆ: 5 ]
- Magnetyczny Kapelusz:
[ Obrona: 2 ]
[ Cechy: WYGLĄD +3, INTELIGENCJA +2, WIEDZA -4 ]
[ Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 14 ]
- Pałka Męstwa:
[ Obrażenia: 3 - 6 ]
[ Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +6, ZWINNOŚĆ +7 ]
[ Wymagania: POZIOM: 10, ZWINNOŚĆ: 15, CHARYZMA: 15 ]
- Dobry Kuloodporny Kapelusz:
[ Obrona: 12 ]
[ Cechy: WYGLĄD +5, ODPORNOŚĆ +5, obrona +9 ]
[ Wymagania: POZIOM: 23 (24), SIŁA: 19 (20) ]
- Antyczny Miecz:
[ Obrażenia: 14 - 17 ]
[ Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5 ]
[ Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 18 ]
==========================================
Póki co to tyle.
Jak coś będzie nowego to najwyżej dopisze
Offline
na sobie:
Kask Wieszcza
Hełm
Obrona: 3
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6
Wymagania: SIŁA: 8, POZIOM: 4
Dobra Kurtka Gwardzisty
Zbroja
Obrona: 16
Cechy: obrażenia wszystkich broni +8, obrona +8
Wymagania: SIŁA: 17, POZIOM: 12
Amulet Szaleńca
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 10
Pierścień Nietoperza
Pierścień
Cechy: WYGLĄD -6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 17, WYGLĄD: 12
Plastikowy Pierścień Lisa
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +4, CHARYZMA +2, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 25 (26), WYGLĄD: 28 (29)
Spodnie Cichych Ruchów
Spodnie
Obrona: 5
Cechy: WPŁYWY +2, ZWINNOŚĆ +2
Wymagania: POZIOM: 10, WPŁYWY: 10
Dobre Desert Eagle
Dobry Desert Eagle
w zbrojowni:
Diamentowy Amulet
Amulet
Cechy: WYGLĄD +9, CHARYZMA +6
Wymagania: POZIOM: 21 (22), WYGLĄD: 10
Amulet Twardej Skóry
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 5
Amulet Mądrości
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3
Kościany Miecz Zdobywcy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 12
Cechy: trafienie +6, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 19 (20), SIŁA: 16, ZWINNOŚĆ: 13, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5
Kościany Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4
Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 4, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5
Kościany Kastet
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 2 - 3
Cechy: trafienie -4, ilość ataków na rundę: 2, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 4, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5
Szamańska Koszulka
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: PKT KRWI +5 %
Wymagania: POZIOM: 17, CHARYZMA: 10
Szamański Kask
Hełm
Obrona: 3
Cechy: PKT KRWI +10 %
Wymagania: SIŁA: 5, POZIOM: 15, CHARYZMA: 10
Dobry Nóż Władzy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 12
Przyjacielski Sztylet Męstwa
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: trafienie +8, CHARYZMA +9, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %, ZWINNOŚĆ +7
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 22 (23), CHARYZMA: 15
Kryształowa Pałka Biegłości
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6, ZWINNOŚĆ +12
Wymagania: POZIOM: 19 (20), SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 20 (21), INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Koszulka Siłacza
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: SIŁA +8, ZWINNOŚĆ -6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 6
itp nie chce mi sie wszystkiego wypisywac. Sporo itemkow z charyzmą wiec można szaleć z policją
Ostatnio edytowany przez Baby (2009-01-10 16:45:29)
Offline
Na sobie posiadam
Czapka Adrenaliny
Kurtka Zabójcy
Amulet Urody
Pierścień
Dobry Pierścień
Spodnie
Dobry Toporek do rzucania
Zbrojownia
Giętka Koszulka
Dobre Szorty
Koszulka Złodzieja
Rogi renifera
Pałka Zwinności
Elfi Smoking
Kask Wytrzymałości
Tygrysia Kolczuga
Dobra Kominiarka
Kunsztowna Kominiarka
Dobra Utwardzana Czapka
Czapka Wytrzymałości
Kominiarka Podróżnika
Rogi renifera
Złośliwa Czapka
Antyczna Pika
Kusza
Łom Podstępu
Pajęczy Krawat
Pierścień
Tytanowy Amulet
Dobry Antyczny Nóż
Kąsający Rapier Biegłości
Pałka Trafienia
Kryształowa Pałka
Jadowity Nóż
Pałka Zdobywcy
Dobry Miecz
Ostra Pałka
Sztylet Sekty
Jadowity Nóż
Dobra Zębata Pałka
Pałka Drakuli
Sztylet Dowódcy
Zwinna Pałka
Kąsający Nóż
Wzmacniająca Pałka
Nóż Zdobywcy
Ostra Pałka
Przyjacielski Miecz
Ostry Nóż
Kryształowy Nóż
Kryształowy Nóż
Ostry Rapier
Ostatnio edytowany przez ismailita (2009-01-09 18:14:51)
Offline
na sobie:
Dobra Bandana Zmysłów ZAMKNIJ
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 6
Cechy: obrażenia wszystkich broni +2, WYGLĄD +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8
Kurtka Kobry ZAMKNIJ
Zbroja
Obrona: 7
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrażenia wszystkich broni +5, obrona +2
Szorty Tropiciela ZAMKNIJ
Spodnie
Obrona: 7
Cechy: ZWINNOŚĆ +7, obrona +5
Dobry Krótki łuk Reakcji ZAMKNIJ
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 39 - 45
Cechy: trafienie +14, ilość ataków na rundę: 3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, ZWINNOŚĆ +8, szansa trafienia krytycznego +12 %, obrażenia broni +12
+ szmaragdowy set.. ;/
w zbrojowni:
Dobry Lekki Miecz dwuręczny ZAMKNIJ
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 45 - 60
Cechy: trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +20 %, ZWINNOŚĆ +11
Dobra Pałka Kontuzji ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +5 < wiedza +5 na lape przyda sie na pielge
Mściwy Amulet ZAMKNIJ
Amulet
Cechy: WYGLĄD +1, WPŁYWY +6
smieci z wypraw sprzedaje bo po co zasmiecac sobie zbrojwnie?
Offline
Ostra Pałka Władzy ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 8
Cechy: trafienie +4, obrażenia broni +2, CHARYZMA +5
Wymagania: POZIOM: 12
Cena sprzedaży: 2 850 PLN
Dobry Desert Eagle ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 18 - 27
Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +2 %
Wymagania: POZIOM: 19 (20), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 26 (27)
Cena sprzedaży: 13 500 PLN
Dobry Desert Eagle ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 18 - 27
Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +2 %
Wymagania: POZIOM: 19 (20), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 26 (27)
Cena sprzedaży: 13 500 PLN
Rogaty Kapelusz ZAMKNIJ
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 2
Cechy: WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 5
Cena sprzedaży: 3 100 PLN
Rogaty Kapelusz ZAMKNIJ
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 2
Cechy: WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 5
Cena sprzedaży: 3 100 PLN
Kask Pasterza ZAMKNIJ
Hełm
Obrona: -1
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4
Wymagania: SIŁA: 7, POZIOM: 3
Cena sprzedaży: 9 750 PLN
Pałka Zdobywcy ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
Cena sprzedaży: 800 PLN
Pałka Trafienia ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 5, ZWINNOŚĆ: 10
Cena sprzedaży: 1 600 PLN
a w tym chodze:
Dobry Rogaty Kapelusz ZAMKNIJ
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 3
Cechy: WYGLĄD +5, obrażenia wszystkich broni +8
Wymagania: POZIOM: 20 (21), SIŁA: 6
Cena sprzedaży: 4 650 PLN
Kolczuga ZAMKNIJ
Zbroja
Obrona: 15
Cechy: -
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 18
Cena sprzedaży: 5 500 PLN
Amulet
Szmaragdowy Pierścień ZAMKNIJ
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +1
Wymagania: POZIOM: 9, WYGLĄD: 2
Cena sprzedaży: 2 000 PLN
Szmaragdowy Pierścień ZAMKNIJ
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +1
Wymagania: POZIOM: 9, WYGLĄD: 2
Cena sprzedaży: 2 000 PLN
Dobry Toporek do rzucania ZAMKNIJ
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 27 - 36
Cechy: ilość ataków na rundę: 6
Wymagania: POZIOM: 20 (21), WIEDZA: 19 (20)
Cena sprzedaży: 18 750 PLN
Offline
na sobie:
Kask Wytrzymałości ZAMKNIJ
Hełm
Obrona: 7
Cechy: obrona +4
Wymagania: SIŁA: 9, POZIOM: 2
Cena sprzedaży: 3 250 PLN
Kamizelka ZAMKNIJ
Zbroja
Obrona: 10
Cechy: -
Wymagania: SIŁA: 12
Cena sprzedaży: 2 250 PLN
Amulet ZAMKNIJ
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4
Wymagania: POZIOM: 8
Cena sprzedaży: 1 500 PLN
2x Pierścień ZAMKNIJ
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +2
Wymagania: POZIOM: 4
Cena sprzedaży: 1 500 PLN
Spodnie ZAMKNIJ
Spodnie
Obrona: 5
Cechy: -
Wymagania: POZIOM: 6
Cena sprzedaży: 2 500 PLN
Antyczny Miecz
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 14 - 17
Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 18
Cena sprzedaży: 6 250 PLN
Zębaty Rapier ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 15 - 18
Cechy: trafienie +10, obrażenia broni +8
Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 10, SIŁA: 4
Cena sprzedaży: 1 650 PLN
w zbrojowni:
Pałka Trafienia ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 5, ZWINNOŚĆ: 10
Cena sprzedaży: 1 600 PLN
Miecz dwuręczny
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 30 - 40
Cechy: trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +13 %
Wymagania: POZIOM: 29 (30), SIŁA: 24 (25), ZWINNOŚĆ: 15
Cena sprzedaży: 7 500 PLN
Pałka Zdobywcy ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
Cena sprzedaży: 800 PLN
Amulet Młodości ZAMKNIJ
Amulet
Cechy: WYGLĄD +6, WPŁYWY +2
Wymagania: POZIOM: 19, WYGLĄD: 12
Cena sprzedaży: 2 750 PLN
Kościana Pałka Trafienia ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 14, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5
Cena sprzedaży: 5 600 PLN
Kryształowy Kastet ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 2 - 3
Cechy: trafienie -4, ilość ataków na rundę: 2, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Cena sprzedaży: 5 000 PLN
Kunsztowna Czapka ZAMKNIJ
Hełm
Obrona: -1
Cechy: WYGLĄD +8, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 10, WYGLĄD: 19 (20)
Cena sprzedaży: 4 200 PLN
Offline
Za symboliczne 100 pr do sprzedania :
Koszulka Złodzieja ZAMKNIJ
Zbroja
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, obrona +2
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 3
Cena sprzedaży: 3 650 PLN
Kryształowy Nóż ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Cena sprzedaży: 1 400 PL
Kolcze Spodnie ZAMKNIJ
Spodnie
Obrona: 15
Cechy: ZWINNOŚĆ -3, obrona +10
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 15
Cena sprzedaży: 12 000 PLN
Dobry Kapelusz ZAMKNIJ
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 3
Cechy: WYGLĄD +5
Wymagania: POZIOM: 9
Cena sprzedaży: 900 PL
Pałka Zwinności ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 2, ZWINNOŚĆ: 5
Cena sprzedaży: 850 PLN
Zapraszam.
Offline