* martini zadaje cios krytyczny z broni Dobry Lekki Łom, klubowe6 zostaje zraniony za 251 PKT ŻYCIA.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini unika ciosu.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini unika ciosu.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini unika ciosu.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 31 PKT ŻYCIA.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini unika ciosu.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini unika ciosu.
* - PODSUMOWANIE -
*
klubowe6
martini
313 / 564
325 / 356
*
=== RUNDA 2 ===
* martini atakuje bronią Dobry Lekki Łom, klubowe6 zostaje zraniony za 59 PKT ŻYCIA.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 28 PKT ŻYCIA.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini unika ciosu.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini unika ciosu.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 31 PKT ŻYCIA.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 30 PKT ŻYCIA.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 32 PKT ŻYCIA.
* - PODSUMOWANIE -
*
klubowe6
martini
254 / 564
204 / 356
*
=== RUNDA 3 ===
* martini zadaje cios krytyczny z broni Dobry Lekki Łom, klubowe6 zostaje zraniony za 225 PKT ŻYCIA.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 27 PKT ŻYCIA.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 32 PKT ŻYCIA.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 33 PKT ŻYCIA.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini unika ciosu.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 30 PKT ŻYCIA.
* klubowe6 atakuje bronią Dobre Magnum, martini zostaje zraniony za 35 PKT ŻYCIA.
* - PODSUMOWANIE -
*
klubowe6
martini
29 / 564
47 / 356
*
=== RUNDA 4 ===
* martini zadaje cios krytyczny z broni Dobry Lekki Łom, klubowe6 zostaje zraniony za 221 PKT ŻYCIA.
* - PODSUMOWANIE -
*
klubowe6
martini
0 / 564
47 / 356
*
WYNIK STARCIA
Atak na martini nie był najlepszym pomysłem. Pierwsza salwa snajperów zabiła większość agentów towarzyszących wampirowi klubowe6.
Pozbawiony wsparcia wampir klubowe6 stał się z łowcy, ofiarą.
martini wgryza się w szyję pokonanego wroga i wysysa 8 pkt doświadczenia.
klubowe6 płaci okup w wysokości 1274 PLN, 37 litrów krwi oraz oddaje 394 ludzi w niewolę.
Offline
Polityk Assamita
ten koles "klubowe6" to noob xd ubijam go ciagle
Offline