Asamites Clan

۞ ﺮﺦﺏﻑﻛﻚﯾ ﺮﺦﺏﻑﻛﻚﯾ ۞

Ogłoszenie

WITAJ NA FORUM ASSAMITES CLAN UMIESC SWOJE ZLECENIE W DZIALE AHAL

#16 2009-01-09 14:05:52

ismailita

Nowy użytkownik

9882962
Call me!
Skąd: LUBLIN
Zarejestrowany: 2009-01-09
Posty: 8
Punktów :   
Imię w klanie: ismailita

Re: Zbrojownia Klanowa

Antyczna Pika   
       
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 12 - 47
Cechy: trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +10 %, ZWINNOŚĆ +15, obrażenia broni +7
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 28
Cena sprzedaży: 7 500 PL


Elfi Smoking   
       
Zbroja (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 3
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ +7, obrona -1
Wymagania: POZIOM: 41
Cena sprzedaży: 10 000 PLN

Pajęczy Krawat   
   
Amulet (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +2, ZWINNOŚĆ +4, ODPORNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 53, WYGLĄD: 19
Cena sprzedaży: 6 000 PLN

Tytanowy Amulet   
   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, SIŁA +3, CHARYZMA +4
Wymagania: POZIOM: 24, WYGLĄD: 19
Cena sprzedaży: 3 000 PLN


Oprócz tego głównie pałki  ze zwinnością do +5.

Ostatnio edytowany przez ismailita (2009-01-09 14:11:37)


„A Pan zesłał nas na ziemię abyśmy siali zamęt i zniszczenie..."

Offline

 

#17 2009-01-21 00:59:22

Fafarafa

Nowy użytkownik

2031212
Skąd: lipie
Zarejestrowany: 2009-01-21
Posty: 5
Punktów :   
Imię w klanie: fafarafa
Ranga: asamita

Re: Zbrojownia Klanowa

na sobie.
Czapka Pasterza    ZAMKNIJ
   

    Hełm
Obrona: -3
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4
Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 2

Kurtka Kobry    ZAMKNIJ
   

    Zbroja
Obrona: 7
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrażenia wszystkich broni +5, obrona +2
Wymagania: SIŁA: 15, POZIOM: 11

Plastikowy Amulet    ZAMKNIJ
   

    Amulet
Cechy: WYGLĄD +6, CHARYZMA +3, WPŁYWY -4, obrażenia maksymalne wszystkich broni +16, PKT KRWI +10 %, unik przed bronią palną +12 %
Wymagania: POZIOM: 27, WYGLĄD: 25

Plastikowy Pierścień    ZAMKNIJ
   

*2    Pierścień
Cechy: WYGLĄD +4, CHARYZMA +2, WPŁYWY -3, obrażenia maksymalne wszystkich broni +16, PKT KRWI +10 %, unik przed bronią palną +12 %
Wymagania: POZIOM: 21, WYGLĄD: 22

Spodnie Skrytości    ZAMKNIJ
   

    Spodnie
Obrona: 5
Cechy: WPŁYWY +3, ZWINNOŚĆ +4
Wymagania: POZIOM: 12, WPŁYWY: 13

Dobry Desert Eagle    *2
   

    Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 18 - 27
Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +2 %
Wymagania: POZIOM: 20, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 27


w zbrojowni

Dobra Koszulka Grabieżcy    ZAMKNIJ
   

    Zbroja
Obrona: 3
Cechy: CHARYZMA -8, SZCZĘŚCIE +8
Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 18

Złośliwa Obręcz    ZAMKNIJ
   

    Hełm
Obrona: 1
Cechy: CHARYZMA +5, PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +5
Wymagania: POZIOM: 10, ODPORNOŚĆ: 5

Lekka Pałka Przodków    ZAMKNIJ
   

    Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5, CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 20

Dobry Kościany Nóż    ZAMKNIJ
   

    Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, PKT KRWI +8 %, ODPORNOŚĆ +3, obrażenia wszystkich broni -4
Wymagania: POZIOM: 4, SIŁA: 3, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 5, WIEDZA: 6

Dobra Jadowita Pałka Męstwa    ZAMKNIJ
   

    Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, szansa trafienia krytycznego bronią +5 %, CHARYZMA +9, ZWINNOŚĆ +11
Wymagania: POZIOM: 23, ZWINNOŚĆ: 34, CHARYZMA: 18

Dobra Złośliwa Czapka    ZAMKNIJ
   

    Hełm
Obrona: 2
Cechy: PKT KRWI +8 %, SZCZĘŚCIE +8
Wymagania: POZIOM: 6, ODPORNOŚĆ: 6

Zębaty Nóż Biegłości    ZAMKNIJ
   

    Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 13 - 14
Cechy: trafienie +5, obrażenia broni +8, ZWINNOŚĆ +12
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 15

czapka Narkomana    ZAMKNIJ
   

    Hełm
Obrona: 1
Cechy: SIŁA -7, WYGLĄD -5, ODPORNOŚĆ +4, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 4, SIŁA: 8

Giętka Kurtka    ZAMKNIJ
   

    Zbroja
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ +6, obrona -2
Wymagania: SIŁA: 5, POZIOM: 6

Amulet Młodości    ZAMKNIJ
   

    Amulet
Cechy: WYGLĄD +6, WPŁYWY +2
Wymagania: POZIOM: 19, WYGLĄD: 12

Pierścień Występku    ZAMKNIJ
   

    Pierścień
Cechy: WYGLĄD +1, WPŁYWY +3
Wymagania: POZIOM: 8, WYGLĄD: 4

Pierścień Przebiegłości    ZAMKNIJ
   

    Pierścień
Cechy: WYGLĄD +2, CHARYZMA +3, WPŁYWY +3
Wymagania: POZIOM: 12, WYGLĄD: 15

Dobra Antyczna Maczuga Zdobywcy    ZAMKNIJ
   

    Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 34 - 56
Cechy: trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +11 %, ZWINNOŚĆ +23, obrażenia broni +11, WPŁYWY +5, WIEDZA +3
Wymagania: SIŁA: 33, POZIOM: 18, ZWINNOŚĆ: 10

Ostatnio edytowany przez Fafarafa (2009-01-21 16:02:09)

Offline

 

#18 2009-02-22 14:59:04

GunGrave

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-22
Posty: 3
Punktów :   

Re: Zbrojownia Klanowa

Może akurat komuś się przyda:


Kunsztowny Kask   
   
Hełm
Obrona: 1
Cechy: WYGLĄD +8, obrona -2
Wymagania: SIŁA: 5, POZIOM: 10, WYGLĄD: 19 (20)
Cena sprzedaży: 4 250 PLN


Pałka Trafienia
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 5, ZWINNOŚĆ: 10
Cena sprzedaży: 1 600 PLN


Sztylet Trafienia   

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: trafienie +8, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 8, ZWINNOŚĆ: 10
Cena sprzedaży: 2 100 PLN

Offline

 
by Sepiorth

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plmontaż klimatyzacji warszawa Łeba wakacje gta